AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #1 Del Skrevet 8. mai 2024 Får jeg jobben jeg vil ha og trenger? 🤞🏻 Anonymkode: c8120...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #2 Del Skrevet 9. mai 2024 Fikk kortene 10 of wands og 4 of cups, begge uppright. Du vil overkomme noe, et problem. Det kan være arbeidsledighet, men 4 of cups er noe på reevaluering. Det kan hende jobben du får og vil ha og trenger, kan ende opp ikke bli helt sånn du så for deg? Du tror du trenger den, men er det tilfelle? Hvorfor trenger og vil du ha denne jobben? Du flyter i muligheter. Du har mange muligheter men du ser ikke ut som du tar det til deg og bryr deg om alle mulighetene. Bruk tiden til å se på hva som virkelig er viktig for meg. Det spiller ingen rolle om er mange muligheter, men hva du velger å legge vekt på og fokusere på. Hva du vil ha mer av i livet og hva du vil ha mindre av i livet. Hvem vil du være og bli? Det er en ny vei du går. Noe nytt i vente. Det kan godt hende du får jobben du vil ha og trenger Anonymkode: 33f00...f3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #3 Del Skrevet 9. mai 2024 viktig for deg** (ikke meg) Anonymkode: 33f00...f3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #4 Del Skrevet 12. mai 2024 At en gidder, får jo ikke en gang en takk eller noe for å spå her, stort sett liker ikke folk svar og spør etter flere lesere, latterlig. Anonymkode: 782a4...26c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #5 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 12.5.2024 den 22.48): At en gidder, får jo ikke en gang en takk eller noe for å spå her, stort sett liker ikke folk svar og spør etter flere lesere, latterlig. Anonymkode: 782a4...26c Syns folk stort sett takker veldig fint for lesninger her inne, jeg? Akkurat i denne tråden har det ikke dukket opp et takk enda, men det kan jo hende det kommer? Anonymkode: 971a7...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå