AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #1 Skrevet 8. mai 2024 Jeg har ingen favorittfarge, favorittmat, favorittsang, favorittfilm, favorittall, favorittband, favorittwhatever. Jeg liker ulike farger til ulike formål, det er heller ingen type mat jeg har som favoritt. Ikke dessert heller, liker mye forskjellig. Favorittsang varierer fra uke til uke, samme med gruppe/artist/band, samme med film. Er det vanlig å ha favoritter av ulike ting? Anonymkode: c446c...4a4
Daria Skrevet 8. mai 2024 #2 Skrevet 8. mai 2024 Jeg har mange preferanser på ulike områder og i ulikesituasjonerog sammenhenger, men sjelden én soleklar favoritt. Det er en uttrykksmåte som gir meg litt assosiasjoner til vennesider i skoledagbøker da jeg gikk på skolen. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #4 Skrevet 8. mai 2024 Enkelte personer er veldig svart/hvitt. Andre er mer nyansert. Selv har jeg favoritter når det gjelder enkelte ting, men stort sett ikke. Det finnes altfor mange spennende alternativer til det meste til at jeg klarer begrense meg til én favoritt. Anonymkode: c1692...836 1
Mardina Skrevet 9. mai 2024 #5 Skrevet 9. mai 2024 Jeg har enkelte favoritter av ting ja. Som jeg stadig kommer tilbake til 😊
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #6 Skrevet 11. mai 2024 Jeg får panikk av spørsmålet om favoritt-blabla. Jeg har heller ikke noen favoritt av noe omtrent. Kan kanskje strekke meg til en favorittfarge, men jeg tror faktisk at det er også er ganske situasjonsbetinget. Anonymkode: 05f65...850
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå