Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det skal sies at jeg har en veldig snill, hjelpsom og god mor. 
Men jeg irriterer meg over ting. 
Jeg har en ungdom som sliter på skolen og har div utfordringer. Min mor skal hele tiden blande seg og maser hele tiden.. spørsmål på spørsmål, og hun skal gi råd og fortelle meg hva jeg skal gjøre hele tiden. Det har gått så langt at jeg får helt åndenød. 
Har hun ungdommen på tomannshånd klarer hun ikke bare være bestemor, hun må pirke borti, og spør ut og gi råd til han. 
Hvis han har en god dag er det selvfølgelig ære være min mor. Fordi at hun sa osv. 

hun mener det nok ikke, men jeg føler meg undergravd som mor, og når sønnen min får til noe så skal min mor ta æren. 
har bedt henne dempe seg og ikke blande seg inn i alt. Bare være bestemor. 
jeg selv er svært sliten for tiden etter alt vi står i, og når hun da begynner å snakke om alt som er vanskelig får jeg helt noia. 
jeg og mannen min får hjelp med gutten på bup og skolen og har den hjelpen vi trenger. 

han ønsket f eks ikke å feire bursdagen sin da han ble 15 for noen uker siden. 
min mor klarer ikke respektere det og maser og presser på. Jeg kan jo lage ei kake da, og maser på meg om jeg har invitert mine søsken og besteforeldre på andre siden. 
Jeg sier det er opp til han å bestemme, og dette må han få velge selv. Han ønsker ikke, og ikke la dette bli en pine dag for han. Det er hans dag. 
hun holdt på i dagesvis og maste om den bursdagen. 
jeg blir så sliten. 
Nå har hun fått ei rot av noe slag som hun på liv og død skal plante i min hage. Vi har nok planter og urter så vi vil ikke ha mer, men hun maser om den roten. 
hun er kun snill og god, men det nytter ikke si fra da hun gjør som hun vil likevel 

Anonymkode: 5287d...cdc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...