AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #1 Skrevet 8. mai 2024 Jeg har alltid blitt sint og lei meg etter trening, er det noen andre som har det sånn? Hører bare om de som blir så glade av trening, men jeg er ikke sånn 🙈 Anonymkode: 3f5a6...2be
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #2 Skrevet 8. mai 2024 Jeg blir av og til skikkelig gretten etter trening, kanskje en halvtime etter at jeg er ferdig. Det kan hjelpe å få i seg mat, i alle fall hvis jeg har trent hardt og det er lenge siden forrige måltid. Anonymkode: 4c5b1...2d9
Queen19 Skrevet 8. mai 2024 #3 Skrevet 8. mai 2024 Eneste perioden jeg har opplevd negative følelser etter trening, var da jeg hadde en spiseforstyrrelse, med unntak av det har jeg kun kjent så sterk lykkerus at jeg smiler som en idiot etterpå 😄
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #4 Skrevet 8. mai 2024 Det har jeg opplevd før og da hadde jeg trent for hardt (kondisjonstrening). Tatt meg så sinnsykt ut. Da jeg holdet det på et mer moderat nivå fikk jeg gladfølelse og var mer opplagt etterpå. Anonymkode: e2552...780
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå