AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #1 Del Skrevet 8. mai 2024 Hva skal jeg gå for. Jeg har en C-cup. Problemet er at puppene disser ved trening. Er det noen spesielle bh-er som kan få dem til å ligge på plass? Har droppet visse treningsformer fordi jeg ikke finner riktig BH. Anonymkode: 97555...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #2 Del Skrevet 8. mai 2024 Mindre størrelse eller to oppå hverandre Anonymkode: d36ef...ae1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #3 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mindre størrelse eller to oppå hverandre Anonymkode: d36ef...ae1 Har du erfaring med det? Problemet er at jeg må ha en BH som dekker cupen. Dekker den helt, så blir det samtidig veldig løst, og puppene hopper. Anonymkode: 97555...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #4 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du erfaring med det? Problemet er at jeg må ha en BH som dekker cupen. Dekker den helt, så blir det samtidig veldig løst, og puppene hopper. Anonymkode: 97555...81b Ja, pleier å bruke en med push up og vatterte under en «mykere» den øverste er større enn den første Anonymkode: d36ef...ae1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #5 Del Skrevet 8. mai 2024 Born primitive har high neck alternativer med god støtte. Anonymkode: e88f4...17d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #6 Del Skrevet 8. mai 2024 Jeg bruker dobbel....funker fint Er C80.. Anonymkode: 8a8e7...353 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #7 Del Skrevet 8. mai 2024 Jeg har stor og tung byste og bruker en sånn en på trening, den gir veldig god støtte og fungerer bra. Finnes i forskjellige farger. Anonymkode: ebb3e...66b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #8 Del Skrevet 8. mai 2024 Shock absorber har flere veldig gode modeller for store bryster til hard trening. Dyre, men verdt det!! Anonymkode: 8aee3...df4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-venter- Skrevet 8. mai 2024 #9 Del Skrevet 8. mai 2024 Eneste som duger. Har 75G og denne funker fjell. https://loplabbet.no/shock-absorber-ultimate-run-bh-black-dame-u10046 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #10 Del Skrevet 8. mai 2024 30 minutter siden, AnonymBruker said: Hva skal jeg gå for. Jeg har en C-cup. Problemet er at puppene disser ved trening. Er det noen spesielle bh-er som kan få dem til å ligge på plass? Har droppet visse treningsformer fordi jeg ikke finner riktig BH. Anonymkode: 97555...81b Gjekk ned 10 kg, har aldri hatt problemer med vonde bryster/dissing etterpå. Er no midt på normalvektig. C80 eller noko slikt. Brukar stort sportsbh frå sportsbutikk, dekker alt. Men kan også gå rolege turar utan bh no, deilig🤩 Anonymkode: 279d0...1f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #11 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gjekk ned 10 kg, har aldri hatt problemer med vonde bryster/dissing etterpå. Er no midt på normalvektig. C80 eller noko slikt. Brukar stort sportsbh frå sportsbutikk, dekker alt. Men kan også gå rolege turar utan bh no, deilig🤩 Anonymkode: 279d0...1f5 Har alltid vært normalvekt, og i perioder undervektig. Alltid hatt samme problem med bryster. Anonymkode: 97555...81b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-venter- Skrevet 8. mai 2024 #12 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Gjekk ned 10 kg, har aldri hatt problemer med vonde bryster/dissing etterpå. Er no midt på normalvektig. C80 eller noko slikt. Brukar stort sportsbh frå sportsbutikk, dekker alt. Men kan også gå rolege turar utan bh no, deilig🤩 Anonymkode: 279d0...1f5 Puppestørrelse har ikke nødvendigvis noe med vekt å gjøre😅 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #13 Del Skrevet 8. mai 2024 Jeg bruker enten en litt utvasket, god bøyle-bh med en sports-bh utenpå, eller jeg bruker Primadonnas sports-bh. Den siste sitter suverent. Koster, men har veldig god kvalitet og varer lenge! (jeg har 70E/F eller 65 G/H) Anonymkode: ed89e...35c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 8. mai 2024 #14 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Shock absorber har flere veldig gode modeller for store bryster til hard trening. Dyre, men verdt det!! Anonymkode: 8aee3...df4 Skulle til å kommentere dette. Brystene blir jo presset inntil kroppen å rikker seg ikke. Helt perfekt. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 8. mai 2024 #15 Del Skrevet 8. mai 2024 Shock Absorber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #16 Del Skrevet 8. mai 2024 Takk for gode tips alle sammen:) Anonymkode: 97555...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mercury1 Skrevet 8. mai 2024 #17 Del Skrevet 8. mai 2024 Change sine er veldig gode 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #18 Del Skrevet 9. mai 2024 Shock absorber! Jeg har 70G, de er ganske store. Den beste er ultimate run bra padded (padded er cluet her, stor forskjell). Anonymkode: a2555...9e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #19 Del Skrevet 10. mai 2024 https://www.change.com/no/product/sport-bh-sparkling-grape-23211870112?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwi_exBhA8EiwA_kU1MjgM6IdROrB_CmGqwe2v8UcOsb9CEQQxfW7Hj-FACOk88fu3XeOdHxoCpQEQAvD_BwE change sin er også veldig god. Du trenger en god sports bh og så høres det ut som om du bruker feil størrelse, prøv å gå ned i omkrets og opp i cup så holder puppene seg på plass. Finn frem målebåndet for å finne riktig størrelse. Jeg har str 75H, myke store bryster som trenger mye støtte. Men sports bh holder de på plass. Anonymkode: 2b6cb...56b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #20 Del Skrevet 14. mai 2024 On 5/8/2024 at 4:01 PM, AnonymBruker said: Hva skal jeg gå for. Jeg har en C-cup. Problemet er at puppene disser ved trening. Er det noen spesielle bh-er som kan få dem til å ligge på plass? Anonymkode: 97555...81b Tricket er å mase alt hva mases kan så tett inn til torsoen som mulig. Glem alt om at pupper skal vises frem og "se ut som" pupper. Jeg var 90E da jeg begynte å løpe for noen år siden. Begynte med 2 normale BH-er (90D) og en simpel sportsBH (topp) fra HM str. XL. Funket sånn noenlunde. Gikk fort ned i størrelse til 90D, og byttet til en, igjen simpel, topp-style sports-BH str. L fra HM. Gikk etterhvert mer ned i vekt/størrelse og byttet til en M, samme modell. Har underveis prøvd en haug av andre sportBH'er og modeller, men aldri funnet noen som gjør jobben bedre enn noe som bare er simpelt og stramt. Anonymkode: ac074...539 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå