AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #1 Skrevet 8. mai 2024 Jeg sa til en kollega at jeg var kald og spesielt på hendene. Han spurte om å få kjenne, og plutselig satt vi og holdt hender en en kort stund (dvs han bare kjente). Er dette flørting? Anonymkode: 872d6...36b
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #4 Skrevet 8. mai 2024 Nei, han skulle sikkert bare varme de litt. Anonymkode: 471ba...ec3 1
Grüner Skrevet 8. mai 2024 #5 Skrevet 8. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg sa til en kollega at jeg var kald og spesielt på hendene. Han spurte om å få kjenne, og plutselig satt vi og holdt hender en en kort stund (dvs han bare kjente). Er dette flørting? Anonymkode: 872d6...36b Fordi han kjente på om hendene dine var kalde? Litt innbilsk å se på det som flørting med mindre det var noe annet med atferden som var flørtende. Endret 8. mai 2024 av Grüner 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #6 Skrevet 8. mai 2024 Ja, han vil gifte seg med deg og få 4 barn. Men du må flytte til hans hjemplass og etter hvert kommer du til å kjede deg og han mister litt interessen i deg så du vil gjøre det slutt når minstemann er 6 år og flytte nær dine foreldre Anonymkode: fba3e...3be 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #7 Skrevet 8. mai 2024 Grüner skrev (3 minutter siden): Fordi han kjente på om hendene dine var kalde? Litt innbilsk å se på det som flørting med mindre det var noe annet med atferden som var flørtende. Han har sagt flere ting også, blant annet eksempler på «hvis du og jeg hadde datet» Anonymkode: 872d6...36b
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #8 Skrevet 8. mai 2024 I seg selv, nei det er ikke flørting. Men vi vet ikke noe om konteksten her. Om du oppfatter han som flørtende så er det kanskje det. Anonymkode: 4cc59...0d5
AllahBallah Skrevet 8. mai 2024 #9 Skrevet 8. mai 2024 Hva ønsker du det skal være? Var det et magisk øyeblikk for deg? 😊🤩 Hvordan er kjemien dere to imellom ellers? 😊❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå