Gjest Gjest_Usikker_* Skrevet 10. februar 2006 #1 Skrevet 10. februar 2006 Lurer på hva dere andre hadde gjort her.....Jeg har mobilabonnement fra Tele2 og tegnet autogiro-avtale da jeg opprettet abonnementet i august. Jeg får hver mnd. faktura derfra der det står at beløpet blir trukket av min konto den og den datoen. Jeg er litt surrete med penger og har ikke den helt store oversikten for å si det sån. Plutselig i går da jeg så igjennom noen kontoutdrag la jeg merke til at Tele2 har ikke trukket en krone av kontoen min siden jeg opprettet abonnementet. Jeg har ikke fått noen purringer eller lignende heller. Burde jeg gjøre Tele2 oppmerksom på dette.....eller skal jeg bare drite i det, da det er tydelig at de gjør noe feil? Har sjekket at det er riktig kontonummer og alt stemmer.
Gjest gjesta Skrevet 10. februar 2006 #2 Skrevet 10. februar 2006 Hadde nok tatt en telefon til Tele2 jeg. Du vet at de gjør en feil, men det er fristende å la være å si noe siden det muligens kan spare deg for noen kroner. Ikke helt stuerent, men dog... La oss si at de etter et år finner ut at du ikke har betalt noe, ja da vil du få den kjemperegninga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå