AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #1 Skrevet 8. mai 2024 Eller er det bare en formalitet som i virkeligheten har null betydning? Min egen erfaring med 2 barn er at det har null verdi. Det bare trenerer og gir falske forhåpninger som aldri blir innfridd. Anonymkode: 98b61...ea1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #2 Skrevet 8. mai 2024 Jepp. Skolen begynte endelig å ta saken på alvor. Skulle snakke med barnet. Begynte å skrive både referat og aktivitetsplan og sette opp evalueringer etc. Ble bedre. Men her bunnet mye atferd og dritt på trinnet i at skolen ikke klarte å få på plass stabilt og kompetent personale på trinnet. Da det kom (etter 1,5 år) ordna det meste seg. Anonymkode: 1f1ac...0fd
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #3 Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Eller er det bare en formalitet som i virkeligheten har null betydning? Min egen erfaring med 2 barn er at det har null verdi. Det bare trenerer og gir falske forhåpninger som aldri blir innfridd. Anonymkode: 98b61...ea1 Har du vurdert advokat? Anonymkode: 1f1ac...0fd
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #4 Skrevet 8. mai 2024 Min opplevelse er at en 9A sak er null verdt, og om mulig eskalerte problemet så barnet tilslutt ikke maktet å gå på skole i det hele tatt. Anonymkode: df9c6...fc8 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #5 Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min opplevelse er at en 9A sak er null verdt, og om mulig eskalerte problemet så barnet tilslutt ikke maktet å gå på skole i det hele tatt. Anonymkode: df9c6...fc8 Jeg har akkurat samme erfaring 😓 Anonymkode: 98b61...ea1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #6 Skrevet 8. mai 2024 Ja. Skole blir tvunget til å sette inn tiltak. Men det genererer selvsagt mange møter og papirarbeid. Anonymkode: 85230...3f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå