AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #1 Del Skrevet 8. mai 2024 Sist jeg var gravid fikk jeg positiv test 4-5 dager før forventa mens. Testa i dag og fikk negativ, er det da bekrefta ikke gravid? Anonymkode: dbb2b...178 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #2 Del Skrevet 8. mai 2024 Nei. Egget kan ha festet seg sent. Lykke til! Anonymkode: c9664...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #3 Del Skrevet 8. mai 2024 Nei alt håp er ikke ute. Det er en grunn til at man får testdag når man gjør det. Følg det. Anonymkode: 066cc...63d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #4 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei alt håp er ikke ute. Det er en grunn til at man får testdag når man gjør det. Følg det. Anonymkode: 066cc...63d Jeg har vært gjennom risikosvangerskap og er det denne gangen også, så bare stressa over å finne ut og kunne forbrede meg. Men ja da er det bare å vente til fredagen å se hva som skjer😊 Anonymkode: dbb2b...178 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #5 Del Skrevet 10. mai 2024 Fortsatt negativ test og ingen mens... Anonymkode: dbb2b...178 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gidavmeg Skrevet 10. mai 2024 #6 Del Skrevet 10. mai 2024 Håpet er ikke ute før mensen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå