AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #1 Skrevet 8. mai 2024 Noen som har hatt hund som går på dette og opplevde dere noen bivirkninger? Har fått for inflammasjon hos hunden, med en god opp- og nedtrappingsplan, men bare nysgjerrig på faktiske erfaringer da jeg ikke har vært borti dette før. Anonymkode: 8a98f...185
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #2 Skrevet 8. mai 2024 Min hund har gått på dette nå i ca 2 måneder. Hun har blitt ganske sulten, og har begynt å spise mye rart ute på tur. Og hun har tapt seg veldig i muskulatur. Driver med nedtrapping nå og håper å kunne slutte helt og gi annen type medisin i stedet. Anonymkode: 6e003...7f7 1
Bdog Skrevet 8. mai 2024 #3 Skrevet 8. mai 2024 (endret) Hos min økte det tørsten og dermed tisset han mye. Ingen kjente bivirkninger hos min annet enn de. Endret 8. mai 2024 av Bdog 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #4 Skrevet 8. mai 2024 Takk for svar! 4 hours ago, AnonymBruker said: Min hund har gått på dette nå i ca 2 måneder. Hun har blitt ganske sulten, og har begynt å spise mye rart ute på tur. Og hun har tapt seg veldig i muskulatur. Driver med nedtrapping nå og håper å kunne slutte helt og gi annen type medisin i stedet. Anonymkode: 6e003...7f7 Hva annet finnes i ditt tilfelle? 4 hours ago, Bdog said: Hos min økte det tørsten og dermed tisset han mye. Ingen kjente bivirkninger hos min annet enn de. Så bra det var begrenset. Anonymkode: 8a98f...185
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #5 Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Takk for svar! Hva annet finnes i ditt tilfelle? Så bra det var begrenset. Anonymkode: 8a98f...185 Vi prøver nå ciklosporin i stedet, og håper at det vil gi ønsket effekt på blodprøvene 🤞 Anonymkode: 6e003...7f7 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #6 Skrevet 9. mai 2024 Min har gått på Prednicortone i 5 år, grunnet allergi. Merker egentlig ingen bivirkninger🤔 Ser bra ut, godt muskelsatt, oppfører seg helt normalt. Normalt vanninntak, alltid sulten og maser om mat, men det gjorde han før medisiner også😅 Anonymkode: d723a...331 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå