Gå til innhold

Prednicortone-vet til hund - erfaringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har hatt hund som går på dette og opplevde dere noen bivirkninger? Har fått for inflammasjon hos hunden,  med en god opp- og nedtrappingsplan, men bare nysgjerrig på faktiske erfaringer da jeg ikke har vært borti dette før. 

Anonymkode: 8a98f...185

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min hund har gått på dette nå i ca 2 måneder. Hun har blitt ganske sulten, og har begynt å spise mye rart ute på tur. Og hun har tapt seg veldig i muskulatur. Driver med nedtrapping nå og håper å kunne slutte helt og gi annen type medisin i stedet.

Anonymkode: 6e003...7f7

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Hos min økte det tørsten og dermed tisset han mye. Ingen kjente bivirkninger hos min annet enn de. 

Endret av Bdog
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar!  

4 hours ago, AnonymBruker said:

Min hund har gått på dette nå i ca 2 måneder. Hun har blitt ganske sulten, og har begynt å spise mye rart ute på tur. Og hun har tapt seg veldig i muskulatur. Driver med nedtrapping nå og håper å kunne slutte helt og gi annen type medisin i stedet.

Hva annet finnes i ditt tilfelle?

4 hours ago, Bdog said:

Hos min økte det tørsten og dermed tisset han mye. Ingen kjente bivirkninger hos min annet enn de. 

Så bra det var begrenset. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Takk for svar!  

Hva annet finnes i ditt tilfelle?

Så bra det var begrenset. 

Vi prøver nå ciklosporin i stedet, og håper at det vil gi ønsket effekt på blodprøvene 🤞

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Min har gått på Prednicortone i 5 år, grunnet allergi. Merker egentlig ingen bivirkninger🤔 Ser bra ut, godt muskelsatt, oppfører seg helt normalt. Normalt vanninntak, alltid sulten og maser om mat, men det gjorde han før medisiner også😅

Anonymkode: d723a...331

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...