Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har alltid vært slank og ganske tynn hele livet og vekt har aldri vært en problem. Men siden starten av ifjor så hadde jeg en skikkelig vektoppgang. Jeg spiste ikke noe særlig mye for å gå opp i vekt og men trodde at det var derfor jeg gikk opp. Brystene mine vokste fra A til C under en måned. Jeg har dermed siden trent så ofte jeg kan og spise redusert men ingenting har hjulpet. 

Siden starten av 2024 så opplevde jeg skikkelig heving i hele kroppen som jeg har enda. Jeg gikk fra å være 48kg til 64 kg i ett år. Har tatt alle mulige prøver og tester hos lege og han mener at det er ingenting og at jeg stresser for mye om ingenting.

Jeg har prøvd å trene men ingenting hjelper. Har blitt kjempe deprimert og vet ikke hva jeg skal gjøre. 

Har noen som har opplevd noe lignende og har kanskje noen tips? 🥺🥺

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kortisol kan fucke opp hormonbalansen i kroppen noe veldig, og det samme kan nervesystemet. Begynn der. Jobb med å roe ned, og å regulere nervesystemet. Jeg la på meg 15kg av å være i et forhold med emosjonell vold og usikkerhet, selv om resten av livet gikk bra, men ved å jobbe med nervesystemet gikk jeg ned 20kg nesten uten å prøve. Har vært balansert siden, fordi jeg har inkorporert øvelsene og verktøyene nesten daglig.

Anonymkode: 4bf20...052

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Kortisol kan fucke opp hormonbalansen i kroppen noe veldig, og det samme kan nervesystemet. Begynn der. Jobb med å roe ned, og å regulere nervesystemet. Jeg la på meg 15kg av å være i et forhold med emosjonell vold og usikkerhet, selv om resten av livet gikk bra, men ved å jobbe med nervesystemet gikk jeg ned 20kg nesten uten å prøve. Har vært balansert siden, fordi jeg har inkorporert øvelsene og verktøyene nesten daglig.

Anonymkode: 4bf20...052

Hva slags øvelser gjorde du???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...