AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #1 Skrevet 7. mai 2024 Min gode venn, som jeg er hemmelig forelsket i, og som jeg mistenker også er forelsket i meg, han strever med å snakke om følelser. Og det frustrerer og gjør meg litt vondt. Jeg kan feks skrive en melding til han "du er verdens beste, er så takknemlig for deg". Han svarer typisk "takk, har du hatt en fin dag i dag?". Jeg skulle jo ønske han sa takk det samme. Og når jeg spør hvor vi står, for det har jeg gjort, så sier han at han kjenner på kjærlighet overfor meg men at han ikke klarer sette ord på mer. Han har sagt han syns det er veldig vanskelig med følelser. Og dermed kommer vi jo ingen vei. Jeg vil så gjerne vite om følelsene mine er gjengjelt. Men hvordan få det ut av han? Når han strever så med å uttrykke følelser...? Anonymkode: 049b4...3e6 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #2 Skrevet 7. mai 2024 Kjære deg, han ønsker bare å være venn med deg! Aksepter at han ikke orker maset om noe mer, det er derfor han forsøker å holde deg på en armlengdes avstand! Anonymkode: ac8ce...2ec 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #3 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kjære deg, han ønsker bare å være venn med deg! Aksepter at han ikke orker maset om noe mer, det er derfor han forsøker å holde deg på en armlengdes avstand! Anonymkode: ac8ce...2ec Og du er allvitende eller? Du syns ikke det er noe å legge vekt på at han føler kjærlighet for meg? Det er jo supersterkt å si. Han har også sagt at han ser for seg oss som et par, så her drister jeg meg til å si deg i mot i og med at det faktisk er jeg som står i dette og ikke du. Hadde han snakket med meg hver dag om han holdt meg på en armlengdes avstand? Hadde han kysset meg da? Jeg tror ikke det. Spørsmålet var hvordan få han til å snakke om følelser, ikke om han er interessert eller ikke. Anonymkode: 049b4...3e6 1
Kullsyrevann Skrevet 8. mai 2024 #4 Skrevet 8. mai 2024 De fleste menn er etter min erfaring veldig kjappe med å få følelser for en dame. Eller uttrykker seksuell attraksjon. Jeg hadde tolket det som friendzone. Ta et steg tilbake å se om han tar et steg frem heller? Hadde en kompis sendt meg en sånn melding hadde jeg blitt ukomfortabel. Hadde jeg likt han hadde jeg blitt varm av glede og uttrykt de samme følelsene. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #5 Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Og du er allvitende eller? Du syns ikke det er noe å legge vekt på at han føler kjærlighet for meg? Det er jo supersterkt å si. Han har også sagt at han ser for seg oss som et par, så her drister jeg meg til å si deg i mot i og med at det faktisk er jeg som står i dette og ikke du. Hadde han snakket med meg hver dag om han holdt meg på en armlengdes avstand? Hadde han kysset meg da? Jeg tror ikke det. Spørsmålet var hvordan få han til å snakke om følelser, ikke om han er interessert eller ikke. Anonymkode: 049b4...3e6 Jammen hvorfor spørre oss når du er så sikker i din sak? Du MISTENKER at han er interessert i deg, men det er ikke sikkert at han er så engasjert i dette som det du er. Jeg tror de fleste menn som virkelig er forelsket i ei dame ikke har noen som helst problemer med å uttrykke det, og særlig ikke om hun gir tydelige signaler på at hun ønsker noe mer enn vennskap. Jeg tror du er altfor pågående, og at det stresser ham. Ta opptil flere skritt tilbake, er mitt råd. Anonymkode: ac8ce...2ec 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #6 Skrevet 8. mai 2024 Kullsyrevann skrev (9 minutter siden): De fleste menn er etter min erfaring veldig kjappe med å få følelser for en dame. Eller uttrykker seksuell attraksjon. Jeg hadde tolket det som friendzone. Ta et steg tilbake å se om han tar et steg frem heller? Hadde en kompis sendt meg en sånn melding hadde jeg blitt ukomfortabel. Hadde jeg likt han hadde jeg blitt varm av glede og uttrykt de samme følelsene. Se mitt svar lenger opp. Og han har gitt uttrykk for at hav vil ha meg seksuelt og prøvd seg mange ganger. Saken er den at det kan nok absolutt tenkes han blir glad av en slik mld for han kan si at han ble glad. Han syns bare det er vanskelig generelt å snakke om følelser og det er litt frustrerende. Han har jo selv sagt at dette med følelser er vanskelig for han. Anonymkode: 049b4...3e6
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #7 Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jammen hvorfor spørre oss når du er så sikker i din sak? Du MISTENKER at han er interessert i deg, men det er ikke sikkert at han er så engasjert i dette som det du er. Jeg tror de fleste menn som virkelig er forelsket i ei dame ikke har noen som helst problemer med å uttrykke det, og særlig ikke om hun gir tydelige signaler på at hun ønsker noe mer enn vennskap. Jeg tror du er altfor pågående, og at det stresser ham. Ta opptil flere skritt tilbake, er mitt råd. Anonymkode: ac8ce...2ec Du ble bare vel skråsikker syns jeg. Jeg er overhode ikke helt sikker på noe som helst men syns det at han sier han føler kjærlighet for meg er et godt tegn. Og jeg er ikke veldig pågående, langt i fra. Det er han som alltid tar initiativ til å ringes feks. Blir utrolig vanskelig å forklare dette skriftlig. Men spørsmålet er fortsatt hvordan få en mann til å åpne opp.. Anonymkode: 049b4...3e6
Kullsyrevann Skrevet 8. mai 2024 #8 Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Se mitt svar lenger opp. Og han har gitt uttrykk for at hav vil ha meg seksuelt og prøvd seg mange ganger. Saken er den at det kan nok absolutt tenkes han blir glad av en slik mld for han kan si at han ble glad. Han syns bare det er vanskelig generelt å snakke om følelser og det er litt frustrerende. Han har jo selv sagt at dette med følelser er vanskelig for han. Anonymkode: 049b4...3e6 Ikke mas på han om å snakke om følelser, det er ukomfortabelt når man ikke vil eller ikke ser noe poeng i å åpne seg. Han er ikke kjæresten din, dere bor ikke sammen, og det er ikke essensielt for relasjonen deres at han skal åpne seg. Han sier det er vanskelig for han, respekter grensene hans. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #9 Skrevet 8. mai 2024 Kullsyrevann skrev (Akkurat nå): Ikke mas på han om å snakke om følelser, det er ukomfortabelt når man ikke vil eller ikke ser noe poeng i å åpne seg. Han er ikke kjæresten din, dere bor ikke sammen, og det er ikke essensielt for relasjonen deres at han skal åpne seg. Han sier det er vanskelig for han, respekter grensene hans. Ja ok, skjønner hva du sier men hvordan skal jeg da få klarhet i hva han vil? Se på handlinger? Som at han kysser meg? Ringer meg daglig? Jeg vet ikke hvordan vi skal komme videre om han ikke klarer si noe om det? Men tror du har rett i at jeg bør respektere grensene hans. Anonymkode: 049b4...3e6
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #10 Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Du ble bare vel skråsikker syns jeg. Jeg er overhode ikke helt sikker på noe som helst men syns det at han sier han føler kjærlighet for meg er et godt tegn. Og jeg er ikke veldig pågående, langt i fra. Det er han som alltid tar initiativ til å ringes feks. Blir utrolig vanskelig å forklare dette skriftlig. Men spørsmålet er fortsatt hvordan få en mann til å åpne opp.. Anonymkode: 049b4...3e6 Jeg tror som hun andre som svarer deg at du er for "på" (selv om du ikke mener at du er det), og at du bør la ham være i fred og se hva som kommer ut av det. Han skjønner garantert hva du ønsker. Hvis han da ikke tar noe som helst eget initiativ på "den måten", så er han heller ikke så interessert som det du er. Det er ikke for å være en skråsikker bedreviter at jeg skriver dette, men fordi det virker som at han ikke er komfortabel med situasjonen slik den er nå. Du risikerer å drive ham bort fra deg, i stedet for at han gis rom til å finne ut hva han ønsker selv. Anonymkode: ac8ce...2ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå