Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når vi var sammen så mente eksen at det bare var horer som lå med venner av noen man har vært sammen med.
Nå har hun blitt sammen med en venn av meg. Etter hennes egne ord, hva er hun nå?

Anonymkode: 82eb8...290

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette hadde jeg ikke orket og bruke tid på hadde jeg vært deg.

Hvorfor skal en person få diktere hva andre skal gjøre?

Blir litt som når man var 14, og man hermet fordi man hadde kjøpt samme mobil som vennen sin.

Anonymkode: 83972...ced

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Dette hadde jeg ikke orket og bruke tid på hadde jeg vært deg.

Hvorfor skal en person få diktere hva andre skal gjøre?

Blir litt som når man var 14, og man hermet fordi man hadde kjøpt samme mobil som vennen sin.

Anonymkode: 83972...ced

Jeg vil bare påpeke dobbeltmoralen hennes.

Gjest Vårtegnet
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Når vi var sammen så mente eksen at det bare var horer som lå med venner av noen man har vært sammen med.
Nå har hun blitt sammen med en venn av meg. Etter hennes egne ord, hva er hun nå?

Gi slipp! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Slutt å tulle bort tiden din på fjas. Ta et norskkurs isteden ..DA vi var sammen

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Vårtegnet said:

Gi slipp! 

Hvorfor? Hun har sagt dette om noe hun selv gjør.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, TomSawyer said:

Slutt å tulle bort tiden din på fjas. Ta et norskkurs isteden ..DA vi var sammen

*i stedet

Gjest Vårtegnet
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor? Hun har sagt dette om noe hun selv gjør.

Hvorfor plages du med det?  Jenta har kommet ett steg videre i livet, det burde du og!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

*i stedet

isteden.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, TomSawyer said:

isteden.

Begge kan visst brukes. Så vi har begge rett :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Et lite spørsmål...

Hvor gammel er du som trenger å høre fremmed kalle din eks for stygge ting?

Det er om noe kompisen din du burde ta en prat med, men det tør du kanskje ikke?

Anonymkode: 9eb47...de3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Et lite spørsmål...

Hvor gammel er du som trenger å høre fremmed kalle din eks for stygge ting?

Det er om noe kompisen din du burde ta en prat med, men det tør du kanskje ikke?

Jo, jeg har snakket med han. Men det er ikke poenget.
Når vi var sammen så mente hun at det var horer som lå med venner av eksen sin. Nå ligger hun med en en venn av meg. Hun ligger med en venn av eksen sin. Jeg burde nok ikke bry meg, det er sant, men med tanke på hvor mye hun snakket om andre som har gjort det samme så er det litt ironisk.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jo, jeg har snakket med han. Men det er ikke poenget.
Når vi var sammen så mente hun at det var horer som lå med venner av eksen sin. Nå ligger hun med en en venn av meg. Hun ligger med en venn av eksen sin. Jeg burde nok ikke bry meg, det er sant, men med tanke på hvor mye hun snakket om andre som har gjort det samme så er det litt ironisk.

Du har sikkert sagt og gjort mye ironisk i ditt liv du også tror du ikke?

Det at du har hengt seg opp i dette, sier mer om deg enn henne og du virker bitter og smålig..

kompisen din er synderen her, ingen annen. Du er hennes eks, og hun skylder ikke deg å ikke finne deg akkurat den partneren hun måtte ønske. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Overraskende mange her som tydeligvis syns det er greit å forsvare en dårlig oppførsel. Man bør kunne spise sine ord. Hvis jeg har sagt at noe så står jeg for det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Overraskende mange her som tydeligvis syns det er greit å forsvare en dårlig oppførsel. Man bør kunne spise sine ord. Hvis jeg har sagt at noe så står jeg for det.

Ingen unnskyldning for dårlig oppførsel, men voksne folk som gjenkjenner et bitter menneske når vi ser et.

Man bør ikke kunne spise ordene sine, hva er det for en merkelig ting å si? 😂

Kontakt ALLE rundt deg og be om ærlige svar, så vil du få høre om mange ganger der du selv burde spist sine ord.

Makan til usunt oppheng. Du burde oppsøke en profesjonell , så vil du få de samme svarene. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ta til meg all kritikken og alle kommentarer her.

Jeg er bitter, det skal jeg ikke nekte for.

Jeg syns det er spesielt at hun mener det er fælt når andre gjør det, men greit når hun gjør det. Det er alt jeg ønsker deres mening om. 

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...