Gå til innhold

Venninner blir spydig fordi jeg er kresen på menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som opplever at venninner blir spydig fordi man er litt kresen på hvilke menn man umiddelbart finner attraktive? Snakker IKKE om damer som er på utkikk etter kjæreste og krever å date modeller, men om en situasjon hvor man ser en film, serie, eller bare «people-spotter» på cafe/byen og sier ny i retning «han var flott» «nja, ikke helt min type» etc. Jeg svarer ærlig på hvem jeg synes er heit (altså: hvem jeg rent sånn fysisk hadde hatt lyst å være med…, ikke hvem jeg kunne vært gift og hatt barn med). Forstår ikke at venninner skal bli sur over at jeg synes en som er høy og mørk er flott, en på kul klesstil etc. Jeg har begynt å vegre meg for å delta i sånne samtaler fordi det som regel ender med en snurt kommentar og litt muggen stemning i gruppen. 

De vet at jeg helt fint kan takke ja til date med helt alminnelige menn med andre gode kvaliteter så det er ikke det som er saken her. 

Anonymkode: 46c4d...33a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aldri opplevd eller hørt om. Men det kommer jo an på hvor mye du snakker om dette, og hvor realistisk en er

Anonymkode: 05a89...0ed

• Liker 1
Skrevet

Høres veldig spesielt ut…

AnonymBruker
Skrevet

Hva har dette med barn og familie å gjøre?

Anonymkode: ac41c...43a

Skrevet

Det har jeg aldri opplevd, som regel ler vi bare av hvor forskjellig smak vi har 😄

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Flere som opplever at venninner blir spydig fordi man er litt kresen på hvilke menn man umiddelbart finner attraktive? Snakker IKKE om damer som er på utkikk etter kjæreste og krever å date modeller, men om en situasjon hvor man ser en film, serie, eller bare «people-spotter» på cafe/byen og sier ny i retning «han var flott» «nja, ikke helt min type» etc. Jeg svarer ærlig på hvem jeg synes er heit (altså: hvem jeg rent sånn fysisk hadde hatt lyst å være med…, ikke hvem jeg kunne vært gift og hatt barn med). Forstår ikke at venninner skal bli sur over at jeg synes en som er høy og mørk er flott, en på kul klesstil etc. Jeg har begynt å vegre meg for å delta i sånne samtaler fordi det som regel ender med en snurt kommentar og litt muggen stemning i gruppen. 

De vet at jeg helt fint kan takke ja til date med helt alminnelige menn med andre gode kvaliteter så det er ikke det som er saken her. 

Anonymkode: 46c4d...33a

Drit i hva de mener om det. Du liker det du liker….c’’.)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...