AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #1 Skrevet 7. mai 2024 Jeg ser min lokale Rema butikk har frossenfisk man kan kjøpe innbakt scampi og andre skalldyr i løsvekt. Hvordan tilberede man disse? Frossne rett i steikepanna, airfryer eller ovn? Hvor mange grader og tid ca? Hadde lyst til å prøve, men har aldri smakt eller tilberedt de? Er de gode? Anonymkode: 94a74...0de
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #2 Skrevet 7. mai 2024 enten i frityrsteker airfrier eller i ovnen Anonymkode: 54221...8bb
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #3 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): enten i frityrsteker airfrier eller i ovnen Anonymkode: 54221...8bb Takk. Tiner du de først eller putter du de inn frossene? Hvor mange grader og hvor lenge? Feks 200 grader i 15min? Ts Anonymkode: 94a74...0de
Brunhilde Skrevet 8. mai 2024 #4 Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Takk. Tiner du de først eller putter du de inn frossene? Hvor mange grader og hvor lenge? Feks 200 grader i 15min? Ts Anonymkode: 94a74...0de Du må steke fra frossen tilstand. Jeg ville prøvd enten 180 grader og 10 minutter i airfryer eller 200 grader i varmluftsovn, like lenge. Så må du nesten bare å dele en for å se om den er ferdig. Aioli eller sweet chilisaus er godt som dip ved siden av. Blekksprutringene de ofte har i samme disk er også veldig gode.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #5 Skrevet 8. mai 2024 Brunhilde skrev (11 timer siden): Du må steke fra frossen tilstand. Jeg ville prøvd enten 180 grader og 10 minutter i airfryer eller 200 grader i varmluftsovn, like lenge. Så må du nesten bare å dele en for å se om den er ferdig. Aioli eller sweet chilisaus er godt som dip ved siden av. Blekksprutringene de ofte har i samme disk er også veldig gode. Takk. Jeg kjøper av og til ferdigkokt scampi og bruker til Wok og salater og pasta. Liker godt dette, så har lyst til å prøve de innbakte også. Blekksprut ringer høres kjempeskummelt ut! Hvordan er de i smak og konsistens? Ts Anonymkode: 94a74...0de
Brunhilde Skrevet 8. mai 2024 #6 Skrevet 8. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Takk. Jeg kjøper av og til ferdigkokt scampi og bruker til Wok og salater og pasta. Liker godt dette, så har lyst til å prøve de innbakte også. Blekksprut ringer høres kjempeskummelt ut! Hvordan er de i smak og konsistens? Ts Anonymkode: 94a74...0de Godt spørsmål. De er hvite inni, møre med tyggemotstand. Smaker sjømat. Jeg syns det er godt å presse litt sitron over. Endret 9. mai 2024 av Brunhilde 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #7 Skrevet 8. mai 2024 Vi kjøpte en gang de største scampiene i løsvekt. De var dårlige og hele middagen gikk i vasken. Kjøper ikke det der igjen… Anonymkode: b94c4...c63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå