Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, kan Vipps rett og slett forsvinne fra telefonen? Det har skjedd meg. Bruker ikke vipps så mye, så det er noen dager siden jeg sjekka. Så noe om svindel som pågår, derfor var jeg inne og så etter. Er det noen kloke hoder som vet?

Anonymkode: bf43f...e48

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du søkt etter den og sjekket at det ikke bare er ikonet som er borte? Hender jeg sveiper bort ting ved en feiltagelse. 

Anonymkode: 01bd0...9c0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan forsøke å søke etter den på telefonen. En del moderne telefoner kan finne på å skjule eller deaktivere inaktive applikasjoner.

Anonymkode: 6c6b4...019

AnonymBruker
Skrevet

TS her:  Takk for svar, den dukka opp, den hadde bare skjult seg. Det kan være at jeg bruker Vipps lite.. Men det er lett å bli paranoid når en leser om all svindel som pågår!

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

TS her:  Takk for svar, den dukka opp, den hadde bare skjult seg. Det kan være at jeg bruker Vipps lite.. Men det er lett å bli paranoid når en leser om all svindel som pågår!

Det er vel ingen svindlere som fjerner vipps?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Det kan jo ikke skje noen svindel ved at noen fjerner en app fra telefonen din...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Om en app ramler ut har jo ingenting med svindel å gjøre 

Anonymkode: b1869...88c

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er bra du følger med og er oppmerksom på svindel som er i omløp. Mye av det. Jeg leser alt jeg kommer over om slike saker. Men jeg har aldri lest noe som helst om eller hørt om svindel som arter seg slik at apper forsvinner fra en telefon. Det tror jeg du kan ta helt med ro.

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, Million said:

Det er bra du følger med og er oppmerksom på svindel som er i omløp. Mye av det. Jeg leser alt jeg kommer over om slike saker. Men jeg har aldri lest noe som helst om eller hørt om svindel som arter seg slik at apper forsvinner fra en telefon. Det tror jeg du kan ta helt med ro.

Ja, er hvis pengene forsvinner man kan begynne å bekymre seg :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...