minienthe Skrevet 10. februar 2006 #1 Skrevet 10. februar 2006 har hørt en sang på radioen i det siste, norsk tekst og jeg innbiller meg at det er et samarbeidsprosjekt. refrenget inneholder noe med "syng med den stemmen du har" eller noe i likhet, noen som vet hvem dette er ?
Champagnepiken Skrevet 10. februar 2006 #2 Skrevet 10. februar 2006 Kan det være "Syng" med Klovner i kamp og Odd Nordstoga? "Syng som om det er det siste du gjer, syng som om du skulle dø i morgon..."
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #5 Skrevet 10. februar 2006 HVEM sang??? ← Nå spør hun jo hvem det er som synger den da, og ikke hvilken sang det er. Også språknazier (som også jeg er) må koble inn hjerna før de svarer.
Brunhilde Skrevet 10. februar 2006 #6 Skrevet 10. februar 2006 HVEM sang??? ← Eeeh, ja? Hvem sang? Var det Per eller var det Pål... Skjønner?
minienthe Skrevet 11. februar 2006 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2006 HVEM sang??? ← quite easy jeg har hørt en sang på radioen som jeg ikke har hørt hvem som synger, jeg la ut den delen av teksten jeg husket og spurte om noen hadde peiling. jeg fikk et svar, sjekket og det var den, ergo svaret mitt til champagnepiken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå