Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Regner med at vi er flere som er alene på 17.mai. Hva er deres planer? Trenger idéer. Er forresten helt uaktuelt å gå ut blant folk. Det har jeg gjort tidligere og det synes jeg er utrolig ensomt.

Anonymkode: c8690...2d7

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det blir nok trening og/eller løpetur 1-2 først, så en bedre frokost i 12-13 tiden. Ellers blir det vel som de fleste dager, sofatid inne eller ute, etterfulgt av middag.

Anonymkode: 8e98c...689

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Fornøyelsesparker er null kø , skal til Bjørneparken som alltid

Anonymkode: 4ef72...57b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å trene, gjøre rent, ta en spasertur i skogen - ikke minst sove lenge 🙂 

Anonymkode: 41b2f...e89

Skrevet

Jeg pleier å kose meg med en Grandiosa. Har ikke feiret siden sønnen flyttet ut. Sitter bare hjemme og har en helt vanlig dag

Skrevet

Hvis det er uaktuelt for deg å dra ut blant folk, så kan du jo handle inn noe godt dagen før? Så kan du kose deg med det inne med en god serie eller en annen aktivitet som du liker? Ellers så er det jo bare å la dagen fare forbi som en ellers annen vanlig dag. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg feirer også alene på 14. året, går heller ikke ut og har aldri gjort, men er så heldig at alle 17. mai-tog går forbi leiligheten så gjemmer meg halvveis bak gardina og ser på med litt glede! Står opp tidlig, spiser en deilig frokost med nystekte rundstykker, alt pålegg jeg ellers ikke tar meg råd til og appelsinjuice, og følger sendingene på tv. Utover dagen og kvelden går det i wienerpølser og kroneis og brus og noen gode filmer og serier. Koser meg like mye hvert år!

Anonymkode: 3634a...3d3

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

17.mai er en skikkelig drittdag uansett, så jeg skal i alle fall ikke ut av døra!

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Eneste dagen i året jeg ser på nrk. 
Koselig når de viser stemningen fra ulike byer ❤️ 

ellers mye god mat, en tur i skogen, serier på kvelden osv. 

Nyter det som en eksklusiv søndag 😁

Anonymkode: 73d28...d76

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Alltid alene på 17. mai, liker verken barn, folkemengder eller bråk, så jeg enten reiser utenlands eller ser på netflix med hodetelefoner. :D

Anonymkode: 6126e...712

• Hjerte 1
Skrevet

Enig i at folkemengden ikke frister alene. Jeg hadde nok gått for en lang tur i marka om været tillot. Tatt med god mat og noe søtt og blitt lenge. Eventuelt daffedag inne med mat og serie. 

Andre ting jeg ser for meg som aktuelt om det lar seg gjøre er dra på hytta, kjøre til en eller annen perle som garantert er folkefritt på 17. Mai, reise på dagstur til Sverige, storbyweekend en plass. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Fornøyelsesparker er null kø , skal til Bjørneparken som alltid

Anonymkode: 4ef72...57b

Kor er det? :D 

Anonymkode: 3e764...dfd

Skrevet

Før jeg fikk barn så ble jeg som regel hjemme og sov, når jeg våknet spiste jeg noe snacks og glodde på noe film og gamet. 

Planen er å gå tilbake til dette om ikke så lenge for nå er barnet mitt så stort at jeg bare er etterslep på denne dagen. :D 

Hater å gå ut på slike dager, bruke en fridag på å gå i kø er ikke min greie så lenge jeg ikke må. Men går ut så lenge min er med å går i tog på diverse. 

Du må jo gjøre noe du liker å gjøre. En venninne av meg er alene annethvert år og hun pleier å ta seg en fjelltur om været passer. En annen vasker hele huset den dagen. Som noen andre nevner så kan og fornøyelsespark være noe, det gjorde vi når vi var yngre, mye kjekkere enn å labbe rundt i byen hvis man absolutt skal ut på noe den dagen.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 22.02):

Kor er det? :D 

Anonymkode: 3e764...dfd

Bjørneparken i Flå

Anonymkode: 26f20...8ba

AnonymBruker
Skrevet

Er alene jeg også. Vært det mange år nå. Orker heller ikke folkemengder og se på alle som koser seg sammen når jeg er alene. Det forsterker bare de negative og triste følelsene. 

Blir nok til at jeg har en rolig formiddag med noe god frokost / brunsj mat. Så blir det litt avslapping enten på terrassen eller i sofaen, avhengig av været. Bor litt avsides så ingen tog går forbi her. På kvelden blir det gjerne litt god mat og en film / serie. 

Skulle gjerne heller vært sammen med noen, men er ikke så heldig. 

Anonymkode: 00a09...397

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er alene jeg også. Vært det mange år nå. Orker heller ikke folkemengder og se på alle som koser seg sammen når jeg er alene. Det forsterker bare de negative og triste følelsene. 

Blir nok til at jeg har en rolig formiddag med noe god frokost / brunsj mat. Så blir det litt avslapping enten på terrassen eller i sofaen, avhengig av været. Bor litt avsides så ingen tog går forbi her. På kvelden blir det gjerne litt god mat og en film / serie. 

Skulle gjerne heller vært sammen med noen, men er ikke så heldig. 

Anonymkode: 00a09...397

Hvor holder du til tro?

Anonymkode: 70cde...de1

AnonymBruker
Skrevet

Tar det som en helt vanlig dag jeg, ingen feiring :) Deilig med fridag! Er jo fri på mandagen også, helt topp! :) Bruker også alltid fridager til å kunne trene styrke fra kl 9-10....elsker å trene på dagtid! 

Deilig å slippe å delta på noe som helst, kuttet ut høytider for noen år tilbake. Passer meg fint, kan jo delta av og til om man føler for det. Men godt å ikke ha det som en plikt...mas om å måtte delta på noe... :) 

Gjør ting du liker, håper du klarer ut blant folk. Det er jo ikke farlig, du velger jo selv å bryte deg ned med en slik holdning. Husk at alle feirer jo ikke 17.mai.

Anonymkode: f5c24...51a

AnonymBruker
Skrevet

Blir alene i år jeg også, og det går helt fint, kjøper inn masse digg dagen før, lukker vinduene slik at det blir mørkt og finner en god serie og bare slapper av. Utenom det ble jeg invitert bort av naboen til lunsj. Ellers blir det å ta det med ro.

Anonymkode: 717bb...8f3

AnonymBruker
Skrevet

Reiser alene til utlandet. Det er min plan i år.

Anonymkode: 011e0...b6c

AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt ut blant andre selv om jeg er alene, savner å finne på ting så skal ta saken i egne hender. Men tørr ikke dra ut for å spise eller lignende, kanskje en is. Men vil pynte meg og ut den døra. 

Anonymkode: 82c0a...0da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...