AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #1 Skrevet 7. mai 2024 Jeg blir svært, svært nedfor når realitetene skyller innover meg. I dag så jeg en tidligere klassekamerat i parken med sine 2 barn. Jeg går omveier for å unngå personen. Det er vondt for meg at "alle" andre har barn og familier. Det er naturlig og mest vanlig. Ingenting ved meg er vanlig. Blir svært deprimert av å se andres liv, når mitt eget er en lidelse på jord. Sliter med både fysiske og psykiske ting. Ingenting blir noen gang bra. Når halve livet er gått, så forsvinner verken fysiske plager og de psykiske plagene blir enda verre i takt med alder da det blir mer skambelagt å ha et slikt liv. Har vel alltid vært mer redd for livet enn døden. Å svikte 2 av mine 4 familiemedlemmer (som jeg bryr meg om) er nok ikke et alternativ. Så da fortsetter man å lide i et samfunn hvor ingen bryr seg om annet enn seg og sitt. Skjønner ikke hvordan dette skal gå? Anonymkode: 1f80e...619 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #2 Skrevet 7. mai 2024 Innlegget ditt kom opp og det berørte meg. Jeg har hatt og sliter fremdeles litt med samme tanker. Men jeg har også en kjerne i meg som jeg får frem på gode dager, som sier at jeg er uvanlig men også spesiell. Jeg er faktisk et spennende menneske verdt å kjenne. Du må lete inni deg selv. Ikke grav deg ned. Det er noe i alle mennesker som andre vil kjenne. Tro meg ❤️ Anonymkode: 1a355...467 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #3 Skrevet 7. mai 2024 ❤️❤️❤️❤️ Hva mener du med at alt går i svart? Anonymkode: 16fcf...39a
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #4 Skrevet 7. mai 2024 For det første: på langt nær alle stifter familie. Det er snart så mange som en av tre menn som ikke har fått barn når de fyller 45 år. Tallet for kvinner er lavere, men likevel. Ikke mål livskvalitet opp mot antall barn/partnere, men fokuser på deg selv, hva du liker å gjøre, realiser drømmer, få evt hjelp til selvhjelp, oppsøk andre i samme situasjon, få deg hobbyer, nyt friheten og bruk mulighetene du tross alt har. Du er verdt mye! Anonymkode: 729d3...37b 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #5 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): ❤️❤️❤️❤️ Hva mener du med at alt går i svart? Anonymkode: 16fcf...39a Sinnet blir fullstendig mørkelagt. Anonymkode: 1f80e...619
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #6 Skrevet 7. mai 2024 Du må åpne deg for noen om dette. Det er veien til bedring. Du trenger profesjonell hjelp. Anonymkode: 40eaa...c83 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #7 Skrevet 7. mai 2024 Det er mange som ikke har barn eller familie, som ikke har den jobben de skulle ønske seg, eller økonomi osv. Husk at alle har sine psykiske og fysiske plager mer eller mindre, uten at det legges ut eller vises utad. jeg lover deg. Jeg har stort flott hus med god økonomi, gift og store barn, jobb og alt på stell. Men jeg sliter med angst og uro og strever ganske mye til tider. Utad tror folk jeg er perfekt. Ikke sammenlign deg med andre. se på deg selv og ditt liv. Du er du og god nok som du er ❤️❤️❤️ dette må du tro på! Anonymkode: a0605...6fb
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #8 Skrevet 7. mai 2024 Søk hjelp🙂 du har mennesker som bryr seg om deg, og helsevesenet har dyktige folk som tar deg imot og hjelper deg hvis du tar imot hendene de strekker ut til deg. Anonymkode: ef2e3...612
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #9 Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Søk hjelp🙂 du har mennesker som bryr seg om deg, og helsevesenet har dyktige folk som tar deg imot og hjelper deg hvis du tar imot hendene de strekker ut til deg. Anonymkode: ef2e3...612 Min erfaring er at helsevesenet ikke fungerer bra. Anonymkode: 1f80e...619
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #10 Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Min erfaring er at helsevesenet ikke fungerer bra. Anonymkode: 1f80e...619 Enig Anonymkode: 1e446...04c 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #11 Skrevet 8. mai 2024 Jeg har barn, men to er svært syke. Objektivt sett ville jeg heller vært deg enn meg Anonymkode: efa38...9aa
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #12 Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg har barn, men to er svært syke. Objektivt sett ville jeg heller vært deg enn meg Anonymkode: efa38...9aa Skjønner at det er tøft, men du ville vel ikke vært foruten barna dine uansett? Anonymkode: 1f80e...619
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå