AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #1 Del Skrevet 7. mai 2024 Jeg begynte i høst i en ny jobb og ble gravid rett før jul. Har vært gradert sykmeldt siden februar. Har vært på jobb hver dag, men måttet redusere arbeidsoppgavene og prosjekter. I staten har man krav på lønnssamtale innen 1 år. Jeg er i permisjon 3 måneder før det har gått 1 år. 1 måned før jeg går ut i permisjon får jeg ny leder. Vi har per nå ingen fungerende leder. Er derfor så usikker på om en lønnssamtale med en ny leder egentlig har noe for seg i min situasjon? Føler virkelig ikke jeg kan vise til at jeg har "tatt på meg mer enn forventet" eller hva man argumenter er med, når jeg ikke har jobbet fullt på flere måneder. Anonymkode: 43013...e71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #2 Del Skrevet 7. mai 2024 Det er en administrativ vurdering om du er rett innplassert lønnsmessig ved ansettelse. Det skal gjennomføres mellom 6 og 12 mnd etter ansettelse. Det er altså ikke nødvendigvis en samtale som skal gjennomføres. Derimot er det kanskje en mal for oppfølging av nyansatte som inkluderer medarbeidersamtale med lønnstema. Men det er vel noen som har personalansvar selv om det ikke er fungerende leder? Anonymkode: 48cf9...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå