AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #1 Skrevet 7. mai 2024 Hei, Jeg er gravid nå og sliter en del med kviser og store porer. Kom i starten av graviditeten. Har noen opplevd det samme og har noen trygge produkter å anbefale? Anonymkode: 1328b...180
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #2 Skrevet 7. mai 2024 Jeg renser med precleance fra dermalogica, for så å bruke active clearing skin wash fra samme merke etterpå. På kvisene som kommer smører jeg med en krem som heter basiron. Dette er også trygt for gravide. Alle produkter fra dermalogica er trygge for gravide. Anonymkode: 1ec68...595
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #3 Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg renser med precleance fra dermalogica, for så å bruke active clearing skin wash fra samme merke etterpå. På kvisene som kommer smører jeg med en krem som heter basiron. Dette er også trygt for gravide. Alle produkter fra dermalogica er trygge for gravide. Anonymkode: 1ec68...595 Takk! Da skal jeg sjekke ut disse! Anonymkode: 1328b...180
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå