Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om jeg overregere, men det var mye fram og tilbake en stund for han var usikker på om han ville ha xn tilbake eller ikke før vi blei sammen. Har siden da egentlig kjent på en viss usikkerhet iforhold til om han virkelig vil ha meg. Det ente med at vi blei sammen til slutt og nå samboere. MEN så har han enda ting etter xn enda i hus som jeg syns er veldig ubehagelig. Vi hadde en diskusjon på dette i går som ente i en krangel. Han sa han var lei av å høre om dette og at jeg måtte akseptere at han hadde en fortid. Den forstår jeg, men syns ikke den fortiden er så lett å svelle når han vinglet mellom henne og meg. Og syns det er veldig sårt at han enda må ha ting etter henne i huset. Ente med at de gikk i søpla i går for han blei sur. Vet ikke hva jeg vil med dette, men kjenner jeg er litt såret over at jeg ikke var første valget hans og er redd han vil tilbake til xn. Itillegg virker det ikke som han forstår helt dette. Noen som har vært i noen lignende før?

Anonymkode: 179a8...c83

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du valgte jo å være hans nr 2. Nå må du nesten leve med det eller gå

Anonymkode: 5a26d...430

• Liker 8
Skrevet

Synes det er litt vesentlig hva «ting etter henne» egentlig er. Er det snakk om en TV eller møbler, eller intime personlige gaver?

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du lot ham vingle frem og tilbake og la med det lista for forholdets fremtid..

Dessverre viste du da at han har makta alene og den har han beholdt..

Anonymkode: cfdd1...eee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du tok til takke med å være nr 2. Du flyttet sammen han til og med. Enten slår du opp eller lever videre på samme måten. Er ikke så vanskelig. 

Anonymkode: 66fb0...5b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Jdz skrev (45 minutter siden):

Synes det er litt vesentlig hva «ting etter henne» egentlig er. Er det snakk om en TV eller møbler, eller intime personlige gaver?

Enig! Hva det er kan få svaret til å bikke fra at ts er helt urimelig til å bli veldig rimelig...

Uansett valgte han ts fremfor å ta tilbake eksen. I går valgte han å kaste noe han ville beholde, for å beholde ts. Og likevel er ikke ts fornøyd. Derfor har jeg lite tro på dette forholdet videre.

Har du alltid vært så usikker, ts, eller hva er det med denne situasjonen og forholdet som gjør deg så usikker? Det er trolig ikke bare den "tingen", for hadde det vært det så hadde du vært fornøyd i dag.. Så hvorfor har du ikke troen på forholdet og mannen?

Anonymkode: 812f9...c01

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du valgte jo å være hans nr 2. Nå må du nesten leve med det eller gå

Anonymkode: 5a26d...430

Du lot ham vingle frem og tilbake og la med det lista for forholdets fremtid..

Dessverre viste du da at han har makta alene og den har han beholdt..

Anonymkode: cfdd1...eee

Du tok til takke med å være nr 2. Du flyttet sammen han til og med. Enten slår du opp eller lever videre på samme måten. Er ikke så vanskelig. 

Anonymkode: 66fb0...5b1

Enig med de her.

Anonymkode: 9c423...6eb

AnonymBruker
Skrevet

Er det snakk om et garderobeskap som er vanskelig å ta bort? Eller er det smykkeskrinet hennes som fortsatt står oppå kommoden?

Anonymkode: 11e92...da2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det skal fungere må du la tankene på eksen hans fare.

Det er dere som nå er sammen, han valgte deg, du tvang ham vel ikke... Hvis han ikke til stadighet går og mimrer om henne og det som var, så må du også kutte det ut.

Ja, han har en fortid. Og det kan stå igjen noe som en gang tilhørte eksen. Jeg har for eksempel bilder av eksmannen min liggende, men det betyr ikke at jeg vil ha ham tilbake. Han har masse møbler som jeg en gang kjøpte, men som jeg ikke tok med meg av plasshensyn (flyttet fra kjempestort hus til en leilighet).

Skal dere kunne fortsette å leve sammen må dere skape et bedre samhold, og du må la være å gnåle om eksen hans.

Anonymkode: 97351...113

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...