AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #1 Skrevet 7. mai 2024 Når gir det seg? Måtte stoppe med hele greia. Sovnet omtrent stående. Anonymkode: 55dde...d9f
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #2 Skrevet 7. mai 2024 Nja 3-4 uker for min del, det verste, men er sånn passe trøtt hele sommeren. Anonymkode: 02ffd...26e
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #3 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nja 3-4 uker for min del, det verste, men er sånn passe trøtt hele sommeren. Anonymkode: 02ffd...26e Nei? Huff. Selvom du sluttet? Jeg er sånn alvoirlig trøtt. Hvorfor blir ikke alle det når noen blir sykt trøtte? Anonymkode: 55dde...d9f
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #4 Skrevet 7. mai 2024 Bruke Telfast i stedet for? Anonymkode: df512...a54 1
enkefru Skrevet 7. mai 2024 #5 Skrevet 7. mai 2024 Så ekstrem pollenspredning det er (i det minste på østlandet) nå, blir en trøtt og uopplagt av bare det. Flere jeg kjenner tar allergimedisinen om kvelden, mener det hjelper noe… 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #6 Skrevet 7. mai 2024 Fjugur skrev (1 minutt siden): Så ekstrem pollenspredning det er (i det minste på østlandet) nå, blir en trøtt og uopplagt av bare det. Flere jeg kjenner tar allergimedisinen om kvelden, mener det hjelper noe… Såret kan være pollen blir trøtt av? Gikk over til kestine allergi medisin og håper ikke man blir trett av de. Forsov meg igår og idag, pluss at jeg sovnet to timer på sofaen da jeg kom hjem fra iobb idag. Anonymkode: 55dde...d9f
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #7 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei? Huff. Selvom du sluttet? Jeg er sånn alvoirlig trøtt. Hvorfor blir ikke alle det når noen blir sykt trøtte? Anonymkode: 55dde...d9f Nei jeg er forjævlig allergisk så jeg tar zyrtec hele sommeren. Det blir bedre, men er trøtt av det. Som noen sier det hjelper å ta det på kvelden. Anonymkode: 02ffd...26e
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #8 Skrevet 7. mai 2024 Det ga seg aldri, så jeg fikk et annet alternativ. Anonymkode: 7e2c4...3fb
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #9 Skrevet 7. mai 2024 Brukt Aerius de siste årene, blir mye mindre trøtt av de. På Zyrtec var hodet fullt av bomull 😕 Men som nevnt over her så blir man trøtt uansett når det er kraftig pollenspredning. Anonymkode: 349af...5b6
Sugerøret Skrevet 7. mai 2024 #10 Skrevet 7. mai 2024 Pollen gjør deg også sykt trøtt /slapp Ta de om kvelden, så er du litt mer opplagt på morningen Bare ikke ta de litt her og der. Da forlenger du bare prosessen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå