AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #1 Del Skrevet 7. mai 2024 Jeg var på date med en mann sist uke, vi matchet på Tinder. Jeg vil ikke møte han igjen. Han sendte melding samme kveld etter dagen og skrev at det var hyggelig å møtes. Jeg svarte like måte. Han skrev ny melding der han skrev noe ala «håper du husket å pakke det og det?» (jeg skulle på reise den helgen). Jeg svarte ikke på dette. Jeg kunne sikkert ha svart «haha ja» eller noe i den dur. Siden har ingen av oss skrevet noe. Jeg vet ikke om han ønsket mer kontakt eller møte meg igjen, men dette var altså ikke ønsket fra min side. Så til spørsmålet, skriver man etter én date at man ikke ønsker mer kontakt og eventuelt hvorfor? Hvis han hadde spurt om jeg ville møtes igjen, så hadde jeg svart nei og hvorfor. Men i dette tilfellet sendte han et tilfeldig spørsmål, og da virker det rart for meg å skrive at jeg ikke ønsker mer kontakt. Kanskje han sendte melding kun for å være hyggelig, ikke fordi han ville møte meg igjen, og da virker det overkill å «avvise» han før han i det hele tatt har ymtet frem at han vil noe mer. Hvis dere skjønner hva jeg mener? Hva er praksis hos dere? Anonymkode: 2f683...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 7. mai 2024 #2 Del Skrevet 7. mai 2024 Veldig tvilsomt om han sitter og skriver hvis han ikke vil møte deg igjen. Riv av plasteret og si adjø bare. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #3 Del Skrevet 7. mai 2024 TomSawyer skrev (8 minutter siden): Veldig tvilsomt om han sitter og skriver hvis han ikke vil møte deg igjen. Riv av plasteret og si adjø bare. Hva ville du skrevet da? Når han spør om jeg har pakket ditten og datten. Anonymkode: 2f683...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 7. mai 2024 #4 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva ville du skrevet da? Når han spør om jeg har pakket ditten og datten. Anonymkode: 2f683...713 Beklager jeg følte ingen kjemi så avslutter her, håper du får en fin sommer og lykke til videre i livet. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #5 Del Skrevet 7. mai 2024 TomSawyer skrev (Akkurat nå): Beklager jeg følte ingen kjemi så avslutter her, håper du får en fin sommer og lykke til videre i livet. Takk! Skal ta vare på denne til en eventuell neste gang Det er jo ingen vits i å sende dette til han nå når vi ikke har hatt kontakt på mange dager. Anonymkode: 2f683...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 7. mai 2024 #6 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk! Skal ta vare på denne til en eventuell neste gang Det er jo ingen vits i å sende dette til han nå når vi ikke har hatt kontakt på mange dager. Anonymkode: 2f683...713 😂 Nei det blir kanskje en smule overkill.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #7 Del Skrevet 7. mai 2024 Jeg lar bare være å ta kontakt etter date og svarer kort om den andre kontakter meg. Dersom det er tydelig at den andre opplevde daten anderledes og vil møtes igjen avviser jeg med noe høflig, men tydelig. "Tusen takk for en hyggelig date, men jeg tror dessverre vi er for ulke til at det har noe for seg å møtes igjen. Ønsker deg alt godt og håper du finner noen🤗" Anonymkode: 3693f...c42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #8 Del Skrevet 7. mai 2024 Jeg pleide alltid å sende en sms "Takk for i dag, det var veldig hyggelig å treffe deg, dessverre følte jeg ingen kjemi som gjør at en ny date føles naturlig, lykke til videre" Anonymkode: ea7d6...aab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #9 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg lar bare være å ta kontakt etter date og svarer kort om den andre kontakter meg. Dersom det er tydelig at den andre opplevde daten anderledes og vil møtes igjen avviser jeg med noe høflig, men tydelig. "Tusen takk for en hyggelig date, men jeg tror dessverre vi er for ulke til at det har noe for seg å møtes igjen. Ønsker deg alt godt og håper du finner noen🤗" Anonymkode: 3693f...c42 Ja jeg har også tenkt at etter én date så er det greit å bare ikke ta kontakt, eventuelt svare veldig kort så tar han hintet. Men så ble jeg usikker på om det er frekt. Men man har jo ikke akkurat forpliktet seg etter én date. Anonymkode: 2f683...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #10 Del Skrevet 8. mai 2024 Jeg føler ikke det er «nødvendig» å avvise før det kommer spm om ny date. Men hadde nok sendt kort svar på den pakke- meldinga. Enig at det er litt seint nå😊 Anonymkode: b268b...441 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #11 Del Skrevet 8. mai 2024 Ikke nødvendig å gni det inn om han uansett har sluttet å skrive? Da har han tatt hintet og du kan gå videre. Om han skriver igjen kan du skrive det så klart. Jeg ble bedt ut av en etter date for 2 uker siden, og han spurte om å treffes igjen denne uka. Jeg har ikke hørt noe siden og kjenner lusa på gangen at han har mistet interessen så jeg har tatt hintet og har ikke tenkt å tekste han mer. Hadde ikke satt pris på en «jeg er ikke interessert» på toppen av det 😅 Men igjen, hadde jeg drevet å meldt han ville jeg jo visst det. Anonymkode: 5db7e...165 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 8. mai 2024 #12 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 18.08): Jeg var på date med en mann sist uke, vi matchet på Tinder. Jeg vil ikke møte han igjen. Han sendte melding samme kveld etter dagen og skrev at det var hyggelig å møtes. Jeg svarte like måte. Han skrev ny melding der han skrev noe ala «håper du husket å pakke det og det?» (jeg skulle på reise den helgen). Jeg svarte ikke på dette. Jeg kunne sikkert ha svart «haha ja» eller noe i den dur. Siden har ingen av oss skrevet noe. Jeg vet ikke om han ønsket mer kontakt eller møte meg igjen, men dette var altså ikke ønsket fra min side. Så til spørsmålet, skriver man etter én date at man ikke ønsker mer kontakt og eventuelt hvorfor? Hvis han hadde spurt om jeg ville møtes igjen, så hadde jeg svart nei og hvorfor. Men i dette tilfellet sendte han et tilfeldig spørsmål, og da virker det rart for meg å skrive at jeg ikke ønsker mer kontakt. Kanskje han sendte melding kun for å være hyggelig, ikke fordi han ville møte meg igjen, og da virker det overkill å «avvise» han før han i det hele tatt har ymtet frem at han vil noe mer. Hvis dere skjønner hva jeg mener? Hva er praksis hos dere? Anonymkode: 2f683...713 Det som er vanlig er sånn: han: hyggelig å treffe deg." du: Det var hyggelig å treffe deg og men det ble ikke helt match for meg desverre. Men ønsker deg lykke til videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 8. mai 2024 #13 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 18.34): Ja jeg har også tenkt at etter én date så er det greit å bare ikke ta kontakt, eventuelt svare veldig kort så tar han hintet. Men så ble jeg usikker på om det er frekt. Men man har jo ikke akkurat forpliktet seg etter én date. Anonymkode: 2f683...713 Det går så klart helt fint å ikke si noe mer. og så fjerne matchen etter en uke eller to. Det er kjapt glemt fordi han er sikkert på vei på en annen date innen den tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #14 Del Skrevet 8. mai 2024 Jeg ville definitivt ikke har skrevet noe mer i dette tilfellet. At dette ikke blir noe mer, skjønner han selvfølgelig godt. Anonymkode: 8dd0c...2ae 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #15 Del Skrevet 8. mai 2024 Tar han kontakt på nytt kan du jo bare flette inn at du ikke følte nok kjemi til å ta dette videre med en ny date. Det er en fair måte å gjøre det på så sant mannen har oppført seg bra, så fortjener han en ærlig tilbakemelding. Hvis han ikke tar kontakt hadde jeg selvsagt ikke tatt kontakt med han. Anonymkode: 60514...439 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #16 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 18.31): "Tusen takk for en hyggelig date, men jeg tror dessverre vi er for ulke til at det har noe for seg å møtes igjen. Ønsker deg alt godt og håper du finner noen🤗" Anonymkode: 3693f...c42 Send en melding som dette rett etter daten, eller når han takker for daten. Å slutte å svare på meldinger etter å ha møtt noen er uhøflig og respektløst, og veldig unødvendig! Anonymkode: 84321...5d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 8. mai 2024 #17 Del Skrevet 8. mai 2024 Hva er poenget med å svare og beholde personen på snap eller hvor enn dere sender meldinger når du ikke er interessert? Er det så vanskelig å si at du ikke er interessert i mer? Eller å bare fjerne personen med en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #18 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 18.08): Jeg var på date med en mann sist uke, vi matchet på Tinder. Jeg vil ikke møte han igjen. Han sendte melding samme kveld etter dagen og skrev at det var hyggelig å møtes. Jeg svarte like måte. Han skrev ny melding der han skrev noe ala «håper du husket å pakke det og det?» (jeg skulle på reise den helgen). Jeg svarte ikke på dette. Jeg kunne sikkert ha svart «haha ja» eller noe i den dur. Siden har ingen av oss skrevet noe. Jeg vet ikke om han ønsket mer kontakt eller møte meg igjen, men dette var altså ikke ønsket fra min side. Så til spørsmålet, skriver man etter én date at man ikke ønsker mer kontakt og eventuelt hvorfor? Hvis han hadde spurt om jeg ville møtes igjen, så hadde jeg svart nei og hvorfor. Men i dette tilfellet sendte han et tilfeldig spørsmål, og da virker det rart for meg å skrive at jeg ikke ønsker mer kontakt. Kanskje han sendte melding kun for å være hyggelig, ikke fordi han ville møte meg igjen, og da virker det overkill å «avvise» han før han i det hele tatt har ymtet frem at han vil noe mer. Hvis dere skjønner hva jeg mener? Hva er praksis hos dere? Anonymkode: 2f683...713 AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 18.08): Jeg var på date med en mann sist uke, vi matchet på Tinder. Jeg vil ikke møte han igjen. Han sendte melding samme kveld etter dagen og skrev at det var hyggelig å møtes. Jeg svarte like måte. Han skrev ny melding der han skrev noe ala «håper du husket å pakke det og det?» (jeg skulle på reise den helgen). Jeg svarte ikke på dette. Jeg kunne sikkert ha svart «haha ja» eller noe i den dur. Siden har ingen av oss skrevet noe. Jeg vet ikke om han ønsket mer kontakt eller møte meg igjen, men dette var altså ikke ønsket fra min side. Så til spørsmålet, skriver man etter én date at man ikke ønsker mer kontakt og eventuelt hvorfor? Hvis han hadde spurt om jeg ville møtes igjen, så hadde jeg svart nei og hvorfor. Men i dette tilfellet sendte han et tilfeldig spørsmål, og da virker det rart for meg å skrive at jeg ikke ønsker mer kontakt. Kanskje han sendte melding kun for å være hyggelig, ikke fordi han ville møte meg igjen, og da virker det overkill å «avvise» han før han i det hele tatt har ymtet frem at han vil noe mer. Hvis dere skjønner hva jeg mener? Hva er praksis hos dere? Anonymkode: 2f683...713 AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 18.08): Jeg var på date med en mann sist uke, vi matchet på Tinder. Jeg vil ikke møte han igjen. Han sendte melding samme kveld etter dagen og skrev at det var hyggelig å møtes. Jeg svarte like måte. Han skrev ny melding der han skrev noe ala «håper du husket å pakke det og det?» (jeg skulle på reise den helgen). Jeg svarte ikke på dette. Jeg kunne sikkert ha svart «haha ja» eller noe i den dur. Siden har ingen av oss skrevet noe. Jeg vet ikke om han ønsket mer kontakt eller møte meg igjen, men dette var altså ikke ønsket fra min side. Så til spørsmålet, skriver man etter én date at man ikke ønsker mer kontakt og eventuelt hvorfor? Hvis han hadde spurt om jeg ville møtes igjen, så hadde jeg svart nei og hvorfor. Men i dette tilfellet sendte han et tilfeldig spørsmål, og da virker det rart for meg å skrive at jeg ikke ønsker mer kontakt. Kanskje han sendte melding kun for å være hyggelig, ikke fordi han ville møte meg igjen, og da virker det overkill å «avvise» han før han i det hele tatt har ymtet frem at han vil noe mer. Hvis dere skjønner hva jeg mener? Hva er praksis hos dere? Anonymkode: 2f683...713 Et avslag suger uansett, men hadde jeg vært deg hadde jeg bare gitt F.. folk ikke dumme de skjønner tegninga. I noen tilfeller er det verre å si kjemien ikke stemmer osv, da begynner folk å tvile på seg selv. Anonymkode: 7d354...207 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #19 Del Skrevet 8. mai 2024 Jeg sender bare en melding om at vi to er for ulike og ønsker ham lykke til videre. Synes det er greit å gi beskjed. Anonymkode: 449d4...ce3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 9. mai 2024 #20 Del Skrevet 9. mai 2024 Veldig realt og greit å skrive. "Det var en hyggelig date, men jeg ser ikke for meg å gå videre, og avslutter kontakten. Ha det fint videre." Da slipper folk å lure. Å behandle andre bra koster veldig lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå