AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #1 Skrevet 7. mai 2024 Jeg liker absolutt ikke å gå med høye hæler, i tilegg har jeg små barn som gjør det veldig upraktisk. Skal i diverse selskaper fremover (runde dager, dåp og sommerfester). Kan jeg bruke disse skoene? https://www.getinspired.no/sko/pensko/roberto-rosso-lili-wedge-rb-lili-black Tenker de sikkert er mer behagelige enn feks pumps? Eller er de for lite fine?🙈 evt tips til andre sko som kan passe som er behagelig og fine? Går helst med sommerkjoler til disse anledningene og er 31. Anonymkode: 9fdb5...e66
Mezzosoprena Skrevet 7. mai 2024 #2 Skrevet 7. mai 2024 Selvfølgelig kan du det, det er jo sandaler 🙂
Million Skrevet 7. mai 2024 #3 Skrevet 7. mai 2024 Ja, det synes jeg du kan, de var fine. Mer stødige enn pumps og høye hæler.
Pink Kitty Skrevet 7. mai 2024 #4 Skrevet 7. mai 2024 Ja, de passer fint. Jeg synes hvite sneakers også passer fint til sommerskjole (som de på bilde)
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #6 Skrevet 7. mai 2024 Nei, de er grisestygge. Anonymkode: 3375f...2c7
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #7 Skrevet 7. mai 2024 Det kommer helt an på kjolen. Cocktailkjole - nei, sommerkjole - ja. Anonymkode: fdcce...4b6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå