Gå til innhold

Veninne som er opptatt av snapp streek. Vi er snart 40

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er veldig rart. Hvorfor er folk så opptatt av det?

Hadde man fått penger eller fått en gave eller rabatter eller noe sånt for å opprettholde den over lang tid kunne jeg skjønt det. Men det er jo ingenting å vinne på det. 

Jeg kan forstå at de unge kan synes det er morro men jeg er 37 år og har null interesse for sånt.  Dere som er opptatt av dette, hva er grunnen?

Anonymkode: f4a93...ca7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For min del, som bruker en del nettdating og den type ting så ser jeg faktisk på streaken for å sjekke at den jeg snakker med er seriøs. Mange catfishes eller utro mennesker har gjerne en fake konto, har opplevd å bli lurt og ført bak lyset flere ganger. Så ja, jeg ser faktisk på streaken. Har de under 100 i streak er det jo helt klart noe som skurrer..

Anonymkode: c83a3...f46

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

For min del, som bruker en del nettdating og den type ting så ser jeg faktisk på streaken for å sjekke at den jeg snakker med er seriøs. Mange catfishes eller utro mennesker har gjerne en fake konto, har opplevd å bli lurt og ført bak lyset flere ganger. Så ja, jeg ser faktisk på streaken. Har de under 100 i streak er det jo helt klart noe som skurrer..

Anonymkode: c83a3...f46

De får jo ikke over 100 i streak før du har sendt bilder med dem i hundre dager.

Er ikke tre måneder litt lenge å bruke på å finne ut av det?

Og på hvilken måte viser det at de ikke er utro?? 🤔🤔

Blander du streak med det takket som står ved brukernavnet? Det er i såfall snapper sendt og mottatt. Streak vises foran et 🔥 tegn i selve chatten..

Det er i så 

Anonymkode: b0b54...c42

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 15.45):

Jeg synes det er veldig rart. Hvorfor er folk så opptatt av det?

Hadde man fått penger eller fått en gave eller rabatter eller noe sånt for å opprettholde den over lang tid kunne jeg skjønt det. Men det er jo ingenting å vinne på det. 

Jeg kan forstå at de unge kan synes det er morro men jeg er 37 år og har null interesse for sånt.  Dere som er opptatt av dette, hva er grunnen?

Helt absurd. Ikke hørt om de siste årene og da av yngre familiemedlemmer i tenårene..

Anonymkode: b0b54...c42

Skrevet

Jeg switcher mye mellom messenger og snap med venner, så for min del betyr det ikke så mye. Ofte sender jeg ikke bilder heller, men tekst. Ganske oldschool å bry seg om snapstreak, eller er det jeg som ikke følger med? 😂

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 50 og vet ikke hva det er engang 🤣 men jeg har snap ja 

Anonymkode: b327e...f9f

AnonymBruker
Skrevet

Har også ei på lista mi som er opptatt av det. Får daglig en snap 'ønsker deg en fin dag'. Hun er snart 40 år. Aner ikke hvorfor hun er opptatt av det...

Anonymkode: 4daf5...1ea

Skrevet

En snap streak beviser da vitterlig ingen verdens ting, annet enn at personen er stabil, og ikke av og på....

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har også ei på lista mi som er opptatt av det. Får daglig en snap 'ønsker deg en fin dag'. Hun er snart 40 år. Aner ikke hvorfor hun er opptatt av det...

Anonymkode: 4daf5...1ea

Akkurat det samme får jeg også. Kanskje samme person.😂

Skrevet

Det hadde jeg glatt sabotert 😂

Skrevet

Stusselig. Jeg er 38, men bruker egentlig ikke snap lengre. Vurdererer å slette alt utenom facebook (ikke at jeg bruker det daglig lenger heller).

Bruker kun sosiale medier av praktiske årsaker. TikTok og instagram kan du bare ha for meg. Aldri brukt.

AnonymBruker
Skrevet
Fjugur skrev (1 minutt siden):

Det hadde jeg glatt sabotert 😂

Trust me, i do 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trodde det var ungdommer som var opptatt av streaks.. Jeg bryr meg ikke om sånt, heller ikke «likes» på face osv..

Anonymkode: 169e9...6e7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
DelvisPresley skrev (Akkurat nå):

Stusselig. Jeg er 38, men bruker egentlig ikke snap lengre. Vurdererer å slette alt utenom facebook (ikke at jeg bruker det daglig lenger heller).

Bruker kun sosiale medier av praktiske årsaker. TikTok og instagram kan du bare ha for meg. Aldri brukt.

Ja jeg bruker TikTok fordi det er så mange bra mat forlag og sånn der men det er jo også på Facebook nå. Sånne reels. Jeg er 37 og hun ble 38 her forleden 

Skrevet

Jeg bruker ikke snap, men kan godt forstå at noen synes det er gøy å holde i live snap streaks. Det jeg derimot synes er rart, er alle menneskene (hvorav flere har svart her) som synes at man må slutte å være leken fordi man har blitt voksen.

Selv er jeg nærmere 60 enn 50, men har på ingen måte mistet lekenheten. Jeg spiller f.eks. Ingress daglig, or er opptatt av å holde streaks i det spillet.

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor man skal slutte å være leken og ha det gøy selv om man er voksen, og enda mindre hvorfor man skal se ned på andre som koser seg med sånne ting.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...