Gå til innhold

Vil ikke jobbe med et bestemt barn - be om å få en annen avdeling?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg ta opp med leder i barnehagen at jeg ikke vil jobbe med et bestemt barn? Vil gjerne på en annen avdeling enn barnet fra høsten. Barnet er så forsiktig og innadvent at det irriterer meg litt, og foreldrene er overvektige og gjør ikke noe med det. De skal liksom alltid være så blide og jeg synes de er falske. Har ikke jobbet lenge så jeg vet ikke om dette er noe jeg kan be om?

Anonymkode: b0d32...78d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er triste greier at du må ødelegge ryktet til ansatte i barnehagen uten utdannelse. Troll om noe annet 

Anonymkode: 32dc7...dba

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Troll

Anonymkode: 1519a...cf5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du vil få det tungt i arbeidslivet fremover…. 

Anonymkode: 3255d...4ca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som at du har blitt ansatt i feil bransje....

Anonymkode: 66111...450

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Don’t feed the troll.🧌 

Anonymkode: bfaaa...d51

• Liker 1
Skrevet

Det eneste du må gjøre er å jobbe med deg selv, og dine holdninger.  Siden du skriver du ikke har jobbet lenge, antar jeg at du er relativt ung. Det kommer flere utfordringer i livet. Det nytter ikke å rømme unna.

• Liker 4
Skrevet

Hadde det nå enda vært i morgen kveld, men det er enda bare tirsdag, og ikke langhelg enda (for de som har det). :trolldom:

AnonymBruker
Skrevet

Ja spør din leder om dette👍

Anonymkode: 53c61...a52

AnonymBruker
Skrevet

Det høres jo fantastisk ut å jobbe med introverte og forsiktige barn, personlig hadde jeg tatt opp med leder hvis foreldrene hadde krøller, eller var hjulbeinte....

Anonymkode: 66111...450

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan jeg ta opp med leder i barnehagen at jeg ikke vil jobbe med et bestemt barn? Vil gjerne på en annen avdeling enn barnet fra høsten. Barnet er så forsiktig og innadvent at det irriterer meg litt, og foreldrene er overvektige og gjør ikke noe med det. De skal liksom alltid være så blide og jeg synes de er falske. Har ikke jobbet lenge så jeg vet ikke om dette er noe jeg kan be om?

Anonymkode: b0d32...78d

Hvis du ikke er et troll så bør du søke hjelp og bytte yrke umiddelbart. Burde overhode ikke jobbe med barn - kanskje ikke mennesker i det hele.. 

Anonymkode: 37411...bd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...