AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #1 Del Skrevet 7. mai 2024 Ønsker å reise til Hellas i sommer med 3 barn. Kun vært i Alcudia før så vet egentlig lite om Hellas. Ser for meg Kreta, ønsker å finne et hotell som er nært strand, har lekeplass og barnebasseng samt helst et sted som er i gåavstand til et lite sentrum med restauranter og noe shopping. Noe lignende som Alcudia. Noen som har noe tips? Anonymkode: 14d78...d64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sikkerpådet Skrevet 7. mai 2024 #2 Del Skrevet 7. mai 2024 sjekk Alexandra beach i Agia Marina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 7. mai 2024 #3 Del Skrevet 7. mai 2024 (endret) Sjekk om du kan finne et hotell med barnebasseng i Paleohora (Paleochora) på sørsiden av Kreta. Jeg vet ikke hvordan det er med lekeplasser, men landsbyen er svært barnevennlig, og hadde jeg vært barn, ville jeg syntes den langgrunne stranda fristet mer enn sklier, husker og klatrestativ. Endret 7. mai 2024 av Pawn Hearts 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 7. mai 2024 #4 Del Skrevet 7. mai 2024 Sunwing Makrigialos på Kreta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #5 Del Skrevet 8. mai 2024 sikkerpådet skrev (14 timer siden): sjekk Alexandra beach i Agia Marina Takk. Ser flott ut der. Pawn Hearts skrev (9 timer siden): Sjekk om du kan finne et hotell med barnebasseng i Paleohora (Paleochora) på sørsiden av Kreta. Jeg vet ikke hvordan det er med lekeplasser, men landsbyen er svært barnevennlig, og hadde jeg vært barn, ville jeg syntes den langgrunne stranda fristet mer enn sklier, husker og klatrestativ. Takk. Det ser flott ut der også. mimifin72 skrev (9 timer siden): Sunwing Makrigialos på Kreta Den ser flott ut, men avreisedatoer fra hvor vi bor klaffet ikke der. Etter veeeeldig mye søking, Agia Marina, Palehora, Parga, Platanias (Rita suites,Ving) er noen som har blitt av interesse. Om dere vet av hotell som passer for oss med småbarn, tips gjerne ☺️ Jeg tror vi skal reise med Ving. Hellas er stort, så det er sikkert mange andre steder som er flotte også. Vi ønsker å ha spisesteder i nærheten, samt noe shopping. Om det er flotte bygninger der også er det et pluss. Anonymkode: 14d78...d64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 8. mai 2024 #6 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Etter veeeeldig mye søking, Agia Marina, Palehora, Parga, Platanias (Rita suites,Ving) er noen som har blitt av interesse. Om dere vet av hotell som passer for oss med småbarn, tips gjerne ☺️ Jeg tror vi skal reise med Ving. Hellas er stort, så det er sikkert mange andre steder som er flotte også. Vi ønsker å ha spisesteder i nærheten, samt noe shopping. Om det er flotte bygninger der også er det et pluss. Anonymkode: 14d78...d64 Platanias har ikke langgrunn og "rolig" strand, det er store bølger der (som regel) og ikke veldig barnevennlig. Det er riktignok mange restauranter med lekeplass, men hovedgaten er et mareritt med små barn, veldig trafikkert og smale fortau som i sesong er stappfulle. Må lenger mot Chania for å finne roligere strender, må nok forbi Agia Marina også... Kato Stalos kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #7 Del Skrevet 8. mai 2024 Fjugur skrev (17 minutter siden): Platanias har ikke langgrunn og "rolig" strand, det er store bølger der (som regel) og ikke veldig barnevennlig. Det er riktignok mange restauranter med lekeplass, men hovedgaten er et mareritt med små barn, veldig trafikkert og smale fortau som i sesong er stappfulle. Må lenger mot Chania for å finne roligere strender, må nok forbi Agia Marina også... Kato Stalos kanskje? Åh, takk for tips! Vi hadde nesten tenkt å gå for Agia Marina, men skal sjekke ut Kato Stalos også. Rhodos tror jeg blir for overfylt men jeg aner ikke… Vet du av andre steder også? Hele Hellas er av intr. Anonymkode: 14d78...d64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 8. mai 2024 #8 Del Skrevet 8. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Åh, takk for tips! Vi hadde nesten tenkt å gå for Agia Marina, men skal sjekke ut Kato Stalos også. Rhodos tror jeg blir for overfylt men jeg aner ikke… Vet du av andre steder også? Hele Hellas er av intr. Anonymkode: 14d78...d64 Kato Daratso og Agii Apostoli på Kreta har også fine strender for småbarn. Og Nea Hora (v/Chania). Det er flere steder utenfor Rhodos by som har store hotellanlegg og er ved barnevennlige strender, jeg vet ikke hva de heter helt... sjekk nettsidene til charter-reisene! Endret 8. mai 2024 av Fjugur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #9 Del Skrevet 8. mai 2024 Vi har valgt Ialysos på Rhodos og med kort avstand til en av Europas største vannparker. Er noe for både store og små☺️ Anonymkode: 26575...e88 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #10 Del Skrevet 8. mai 2024 Fjugur skrev (1 time siden): Kato Daratso og Agii Apostoli på Kreta har også fine strender for småbarn. Det er flere steder utenfor Rhodos by som har store hotellanlegg og er ved barnevennlige strender, jeg vet ikke hva de heter helt... sjekk nettsidene til charter-reisene! Takk. Skal sjekke ut ☺️ AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har valgt Ialysos på Rhodos og med kort avstand til en av Europas største vannparker. Er noe for både store og små☺️ Anonymkode: 26575...e88 Hvilket hotell/reiseselskap? ☺️ Anonymkode: 14d78...d64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå