AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #1 Skrevet 7. mai 2024 Noen som har noen erfaringer med å bestille fra KICKS sin nettbutikk? Bestilte noe på søndag 5. mai. Nå er det tirsdag 7, og pakken min har ikke blitt sendt ennå. Anonymkode: f2d9c...054
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #2 Skrevet 7. mai 2024 De hadde jo salg, kanskje det har hoper seg opp litt. Anonymkode: 76be0...be2 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #3 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som har noen erfaringer med å bestille fra KICKS sin nettbutikk? Bestilte noe på søndag 5. mai. Nå er det tirsdag 7, og pakken min har ikke blitt sendt ennå. Anonymkode: f2d9c...054 Hva hjelper det med andres erfaring ? Vel, jeg har masse erfaring og synes det stort går veldig raskt, men noen ganger har de det travlere enn ellers. Antar de ikke rakk og pakke pakken mandag 6 mai fordi de hadde stor pågang denne helgen, , det kan også være at de er tomme på lageret for er produkt du har bestilt. Anonymkode: 06d6a...603
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #4 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som har noen erfaringer med å bestille fra KICKS sin nettbutikk? Bestilte noe på søndag 5. mai. Nå er det tirsdag 7, og pakken min har ikke blitt sendt ennå. Anonymkode: f2d9c...054 Du bestilte pakken på en søndag med andre ord ble den ikke pakket før på mandag så jeg synes det er rart at du allerede dagen etter begynner å reagere på at den ikke er sendt. Anonymkode: b794c...0cd 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #5 Skrevet 7. mai 2024 De har nok ganske mange flere kunder enn bare deg. Anonymkode: b72a2...a7d
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #6 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Du bestilte pakken på en søndag med andre ord ble den ikke pakket før på mandag så jeg synes det er rart at du allerede dagen etter begynner å reagere på at den ikke er sendt. Anonymkode: b794c...0cd Det er TIRSDAG i dag, så den kunne ha blitt sendt på mandag. Anonymkode: f2d9c...054
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #7 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er TIRSDAG i dag, så den kunne ha blitt sendt på mandag. Anonymkode: f2d9c...054 Alle vet at det er tirsdag i dag, men hvis det har vært salg er det naturlig at det er stor pågang. Og da har de mest sannsynligvis ikke sett på din ordre, for de har flere hundre andre som kommer før deg i køen. På tide å komme deg ut av din egen selvsentrerte verden, og ikke tro at alt handler om deg 😉 Anonymkode: a6a4c...1b7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå