AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #1 Skrevet 7. mai 2024 hei! Jeg har hatt kompleks ptsd de siste årene og har fått diagnosen. Det siste året har jeg jobbet i en barnehage på heltid, men må forlate den på grunn av stress som ikke hjelper i det hele tatt med den komplekse ptsd, men med terapi osv. Jeg skal ha et intervju med NAV om hvilke muligheter jeg har fremover. Jeg vil gjerne jobbe, men vet ikke med hvilken kapasitet og i tillegg har jeg regninger å betale (leie, fôr osv..) Har du opplevd det samme? Hvordan kan NAV hjelpe meg? Takk! Anonymkode: 32b47...340
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #2 Skrevet 7. mai 2024 Betyr det at du nå er sykemeldt, og skal over på aap etter hvert? I så fall kan Nav hjelpe med forskjellig arbeidsutprøving, til du finner noe du kan fungere i. Men det lønner seg å være litt fremoverlent selv, for hvis du bare venter på at Nav skal gjøre noe så kan det ta veldig lang tid. I forkant av møtet ditt ned Nav så lønner det seg å ha tenkt igjennom selv hvilke jobber du tror du kan fungere i 😊 Anonymkode: 63074...cef
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #3 Skrevet 7. mai 2024 Du må mest sannsynligvis ta tak selv, er svært begrenset hva NAV bidrar med. Anonymkode: 50254...de5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå