Gå til innhold

Dealbreaker – bi mann

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er ofte ikke det at mannen er bi som er problemet, problemet er som regel det at mannen har unnlatt såppass viktig informasjon før man har valgt å bli sammen. Så altså er det ikke legningen som er problemet, men hemmeligholdet.

Anonymkode: f2588...b88

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ofte ikke det at mannen er bi som er problemet, problemet er som regel det at mannen har unnlatt såppass viktig informasjon før man har valgt å bli sammen. Så altså er det ikke legningen som er problemet, men hemmeligholdet.

Hvilken andre problemstillinger kan du nevne som er dealbreaker for DEG, som burde vært informert av den andre, før Du Innleder et forhold med vedkommande?

Anonymkode: 895f4...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Her kommer det frem ganske ofte at dere kvinner ikke ønsker å ha mann som har eksperimentert eller kunne tenkt seg å eksperimentere med å ha sex med andre menn. Dette virker til å være en såpass stor dealbreaker at hvis denne ”problematikken“ dukker opp i langvarig forhold, er det en grunn til å avslutte samlivet. 

Mitt spørsmål er, hvorfor tar dere dette ikke opp i starten av forholdet?

Jeg driter en lang masj i hva og hvem han har hatt sex med.

Eneste som betyr noe i denne sammenheng, er at i et forhold med meg, så er det meg han vil ha sex med. Om forholdet tar slutt, så driter jeg jo i hvem og hva han har sex med etterpå.

Anonymkode: 0134b...30e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvilken andre problemstillinger kan du nevne som er dealbreaker for DEG, som burde vært informert av den andre, før Du Innleder et forhold med vedkommande?

Rusmisbruk, alvorlig psykiske problemer, rævkjørt økonomi, barn som holdes skjult osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Rusmisbruk, alvorlig psykiske problemer, rævkjørt økonomi, barn som holdes skjult osv.

Pluss tidligere sexsalg eller -kjøp.

Anonymkode: 57c4f...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror ikke det har hatt noe å si for meg.

Anonymkode: cdba6...f65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Her kommer det frem ganske ofte at dere kvinner ikke ønsker å ha mann som har eksperimentert eller kunne tenkt seg å eksperimentere med å ha sex med andre menn. Dette virker til å være en såpass stor dealbreaker at hvis denne ”problematikken“ dukker opp i langvarig forhold, er det en grunn til å avslutte samlivet. 

Det hadde vært en dealbreaker tror jeg. Vet ikke, holder med han har hatt damer..men menn og. Nei jeg hadde ikke klart det. Ingen fare for det her i gården,ingenting skal inn i den rompa😂redd for den🤣🤣

Anonymkode: c0197...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det hadde vært en dealbreaker tror jeg. Vet ikke, holder med han har hatt damer..men menn og. Nei jeg hadde ikke klart det. Ingen fare for det her i gården,ingenting skal inn i den rompa😂redd for den🤣🤣

Anonymkode: c0197...306

Men noen liker jo å få ting inn i rompa. Er vel ikke så mye verre det enn å få noe i vagina?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

jeg går utifra at de ikke har lyst å fremstå som en homofobisk drittsekk?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå synes jeg ikke man skal fyre opp under fordommer her, men jeg tror faktisk det er faktisk litt ulikt hvordan menn og kvinner håndterer info om at partneren deres har bi-erfaringer.

Menn som har problemer med kvinner som har hatt sex med kvinner, kjenner jeg ikke til - så det tror jeg ikke er så problematisk.

Som mann blir jeg etter noen dater som regel spurt om jeg har hatt sex med menn før.
Det har jeg ikke, men jeg spør som regel til tilbake: Hva om jeg hadde det?

Og da får man ett av to svar:
Enten:

• Er kvinnen litt tent på ideen, eller
  • Kunne hun ikke tenke seg en "sånn" mann.

Veldig ulik tilnærming, men begge deler er omtrent like vanlig er min erfaring. Spesielt de som kommer fra macho-kulturer har problemer med en mann som har hatt sex med en mann. 

Så litt kjønnsforskjeller opplever jeg at det er.

M40

Anonymkode: dff8a...ce6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...