AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #1 Skrevet 7. mai 2024 En mann jeg traff som betød mye for meg har blokkert meg. Vi møttes tidligere og det sa pang. Så ghosta han, men begynte å ringe i fylla. Jeg sendte en lang melding på dagtid hvor jeg leksa han opp og sa jeg var interessert i forhold og intimitet i sexen , ikke bare sex og uforpliktende sex. Meldingen var lang, frekk, seriøs og drøy. Hvorfor blokkerer han meg når han ringer meg i fylla tydligvis viser han liker meg? Anonymkode: 2852d...bc7
kaiturid Skrevet 7. mai 2024 #2 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): En mann jeg traff som betød mye for meg har blokkert meg. Vi møttes tidligere og det sa pang. Så ghosta han, men begynte å ringe i fylla. Jeg sendte en lang melding på dagtid hvor jeg leksa han opp og sa jeg var interessert i forhold og intimitet i sexen , ikke bare sex og uforpliktende sex. Meldingen var lang, frekk, seriøs og drøy. Hvorfor blokkerer han meg når han ringer meg i fylla tydligvis viser han liker meg? Anonymkode: 2852d...bc7 Kanskje fordi han har flere han gjør akkurat det samme med... 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #3 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): En mann jeg traff som betød mye for meg har blokkert meg. Vi møttes tidligere og det sa pang. Så ghosta han, men begynte å ringe i fylla. Jeg sendte en lang melding på dagtid hvor jeg leksa han opp og sa jeg var interessert i forhold og intimitet i sexen , ikke bare sex og uforpliktende sex. Meldingen var lang, frekk, seriøs og drøy. Hvorfor blokkerer han meg når han ringer meg i fylla tydligvis viser han liker meg? Anonymkode: 2852d...bc7 Han liker å ha sex med deg, resten kan han greitt unnvære tydeligvis. Nr 1 turnoff for meg er forøvrig bitchy kvinner. Anonymkode: 05747...600 6
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #4 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han liker å ha sex med deg, resten kan han greitt unnvære tydeligvis. Nr 1 turnoff for meg er forøvrig bitchy kvinner. Anonymkode: 05747...600 Anonymkode: 2852d...bc7
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #5 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han liker å ha sex med deg, resten kan han greitt unnvære tydeligvis. Nr 1 turnoff for meg er forøvrig bitchy kvinner. Anonymkode: 05747...600 Ja, han vil ikke ha hele pakka . Han vil være fri, men han likte meg og så nok at jeg var villig til å strekke meg langt for å bli kjent med ham. Jeg har ikke anlegg for å være bitchy , det har derimot han - og det skrev jeg nok i sen siste meldingen før han blokkerte meg. Når han ghoster og ringer stupfull 6 ganger ila en natt føler jeg at jeg har rett til å svare hva jeg ønsker og hva mine prioriteringer er. Ja: jeg skrev feiende frekt og provoserende , men det er også det eneste han har fått av de takter fra meg. Jeg er snill tror jeg, men jeg fornemmer vel at jeg opplever at jeg trengte denne mannen . Derfor er det sårt å oppleve dette. Alt er liksom svart. Jeg vet det er patetisk. Føler at alt jeg vil ha vil ikke ha meg. Anonymkode: 2852d...bc7 1
Sander33 Skrevet 7. mai 2024 #6 Skrevet 7. mai 2024 Galskap. Gale damer. Hadde ei som stalket meg. Hun ble drøyere å drøyere. Hun var litt for uattraktiv, skummelt påskrudd og hadde ingen hemninger. Mange gode positive punkter, hun var bare ikke attraktiv nok.. Ukontrollerbare damer. løse kanoner For å skjule spor(utroskap) eller kleine settinger. For å komme videre. Dead end. Fokus fremover,
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #7 Skrevet 7. mai 2024 Fordi han er en drittsekk som bare vil ha sex med deg og du er en kvinne som vil ha forhold og bare lager problemer av at han bare vil ha sex. Han blokkerer deg og finner en annen som lar seg utnytte til sex mens hun nikker og smiler til han, og gråter hjemme. Anonymkode: 6e9df...6e6 1 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #8 Skrevet 7. mai 2024 Du sier selv at du sendte en lang provoserende og frekk melding. Mulig det er en grunn for at han forlater deg.. Anonymkode: 02d71...a9b 2
norw Skrevet 7. mai 2024 #9 Skrevet 7. mai 2024 Folk er rare. Jeg har blokkert én dame totalt, en dame jeg har matchet med to ganger på Tinder, som jeg har skrevet med begge gangene og møtt. Jeg gidder bare ikke å få henne opp igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #10 Skrevet 7. mai 2024 Han er en av to: - Utro - Uinteressert i noe annet enn sex Han ringer deg i fylla fordi han er kåt og sexen dere hadde var deilig - og i fylla ser han bort fra den av de to punktene over som er riktig. Kall meg en krakk om ikke dette stemmer. Hilsen mann som selv har vært en pikk tidligere og dessverre kjenner seg altfor godt igjen.. 😖 Anonymkode: 02d16...f3b 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #11 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er en av to: - Utro - Uinteressert i noe annet enn sex Han ringer deg i fylla fordi han er kåt og sexen dere hadde var deilig - og i fylla ser han bort fra den av de to punktene over som er riktig. Kall meg en krakk om ikke dette stemmer. Hilsen mann som selv har vært en pikk tidligere og dessverre kjenner seg altfor godt igjen.. 😖 Anonymkode: 02d16...f3b Du har nok rett. Vi har begge store nettverk og posisjoner , men dette har gjort meg syk. Jeg kommer meg ut av det - men leter etter grunnen for at han blokkerte meg da jeg viste min sanne og genuine interesse for ham . Vi var virkelig fullstendig match . My bad. Jeg gikk 5 på. Trist og uforståelig . Sånn er livet. Anonymkode: 2852d...bc7
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #12 Skrevet 7. mai 2024 Og hvorfor blokkerer ikke du ham - venter du på at han skal innse at du er hans store kjærlighet? Anonymkode: 33d3c...e36 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #13 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og hvorfor blokkerer ikke du ham - venter du på at han skal innse at du er hans store kjærlighet? Anonymkode: 33d3c...e36 Patetisk nok - svaret er dessverre kanskje et svakt og jamrende «ja». Anonymkode: 2852d...bc7 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #14 Skrevet 7. mai 2024 En fyr som bare ringer deg i fylla anser ikke deg for å være bra nok til å være sammen med i edru tilstand. Menn ligger med damer under deres eget nivå når de er full. Anonymkode: d18b0...aed
Irak Skrevet 7. mai 2024 #15 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): En mann jeg traff som betød mye for meg har blokkert meg. Vi møttes tidligere og det sa pang. Så ghosta han, men begynte å ringe i fylla. Jeg sendte en lang melding på dagtid hvor jeg leksa han opp og sa jeg var interessert i forhold og intimitet i sexen , ikke bare sex og uforpliktende sex. Meldingen var lang, frekk, seriøs og drøy. Hvorfor blokkerer han meg når han ringer meg i fylla tydligvis viser han liker meg? Anonymkode: 2852d...bc7 Han her er jo bare teit. Vær glad han viste sitt sanne ansikt.....
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #16 Skrevet 7. mai 2024 For å få interessen din opp, antar jeg. Hadde han oppført seg som han var sunn og normal og frisk i huet, hadde vel ikke du vært like besatt? Og, enda verre, hadde han vist interesse for deg, og investert i deg, så hadde du vel tatt beina på nakken og tenkt det var noe galt med han? Anonymkode: 7f266...8d4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #17 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han er en av to: - Utro - Uinteressert i noe annet enn sex Han ringer deg i fylla fordi han er kåt og sexen dere hadde var deilig - og i fylla ser han bort fra den av de to punktene over som er riktig. Kall meg en krakk om ikke dette stemmer. Hilsen mann som selv har vært en pikk tidligere og dessverre kjenner seg altfor godt igjen.. 😖 Anonymkode: 02d16...f3b Kall meg en krakk, spis hatten min, du har lurt meg opp i stry! Anonymkode: 7f266...8d4 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #18 Skrevet 7. mai 2024 Han blokkerte deg så han ikke skulle kunne ringe deg i fylla igjen. Han angrer nok fælt på at han ringte deg i fylla når han er edru. Nå er han helt ferdig med deg, og viser det ved å blokkere deg. Anonymkode: deb17...7d0 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #19 Skrevet 7. mai 2024 Du er god nok for sex men ikke kjæreste og som mor til hans barn. Hvor vanskelig er det å forstå? Anonymkode: e6218...f03 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #20 Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): En mann jeg traff som betød mye for meg har blokkert meg. Vi møttes tidligere og det sa pang. Så ghosta han, men begynte å ringe i fylla. Jeg sendte en lang melding på dagtid hvor jeg leksa han opp og sa jeg var interessert i forhold og intimitet i sexen , ikke bare sex og uforpliktende sex. Meldingen var lang, frekk, seriøs og drøy. Hvorfor blokkerer han meg når han ringer meg i fylla tydligvis viser han liker meg? Anonymkode: 2852d...bc7 Nei, når du blir ghostet og oppringt på fylla liker han deg IKKE. Han ser etter noe å tømme seg i. Så bra han blokkerte deg når dere tydeligvis vil to vidt forskjellige ting 😅 Anonymkode: 3d381...609 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå