Gjest Chrizzy Skrevet 9. februar 2006 #1 Skrevet 9. februar 2006 Noen som vet hva det koster å leie en buss å sjåfør en dag ca?
Shea Skrevet 10. februar 2006 #2 Skrevet 10. februar 2006 Det er helt avhengig av -hvor i landet du bor, -hvor langt dere skal kjøre, -om du kan leie buss og sjofør seperat, -hvor stor buss du trenger om du gir mer informasjon kan sikkert noen vite nermere hva prisen kan være.
Gjest Chrizzy Skrevet 10. februar 2006 #3 Skrevet 10. februar 2006 (endret) Det gjelder å frakte ca 30 mennesker tilsammen tidlig på dagen ca 2*5 mil (frem og tilbake), så senere på dagen kjøre disse menneskene til en annen plass 2*2 mil. Første turen er i tolv tiden på dagen og siste i 2 tiden på natten. Tenker at man kanskje burde leie sjåføren og bussen for hele dagen? Bor langt nord, trenger ca en vanlig buss tenker jeg, om jeg skal leie buss for seg og sjåfør ved siden av avhenger av hva som blir billigst.. Endret 10. februar 2006 av chrizzy
Shea Skrevet 10. februar 2006 #4 Skrevet 10. februar 2006 (endret) Ok Vi leide buss for et utdrikkningslag. Kjente noen som arbeidet i et buss selskap. Fikk leie bussen mot km godgjørelse og drivstoff. Sjåføren var gratis. Da kjørte vi ganske mye og det kostet oss 1200,- Bor også langt nord. Når vi leier buss for storfest så bruker hver passasjer å betale 80 - 100 kr tur/retur for kjøring 2x3mil for en litenbuss som tar 16 personer. Storbussen til 40 personer bruker vi å betale 50 - 60kr Nå er jo drivstoff prisene gått opp en del siden sist så jeg er ikke sikker på hva det koster i dag. Du får en helt annen pris når du leier for hele dagen med fast kjørerute. Ring rundt å hør med flere forskjellige om det er noen å velge blandt. Bor du nord for Tromsø? eller sør for Narvik? (om du vil fortelle) Endret 10. februar 2006 av Shea
Gjest Chrizzy Skrevet 10. februar 2006 #5 Skrevet 10. februar 2006 (endret) Nord for Tromsø. finnmark Det hørtes ikke så ille ut egentlig. Turen gjelder bryllup, først til en kirke, tur retur for folkene som er tilreisende, og så middag og feiring et annet sted. Du tror kanskje det er billigst å ikke leie fast kjøre rute for hele dagen? Endret 10. februar 2006 av chrizzy
Shea Skrevet 10. februar 2006 #6 Skrevet 10. februar 2006 Ohey ! Troms fylke her. Tror det billigste er om dere kjenner en som er buss sjåfør og noen som eier en buss dere kan få låne med egen sjåfør. Til søs og brodern sitt bryllupp leide vi buss for seg og sjåfør for seg. Husker ikke helt hva prisen ble men tror det var noe som - 1500 for buss - 1000 til sjåfør. Blir muligens dyrere om dere må leie sjåfør og buss samlet. Det er desverre ikke så mange som leier ut kun buss. Lykke til La meg få høre hvordan det går
Gjest Chrizzy Skrevet 10. februar 2006 #7 Skrevet 10. februar 2006 Tusen takk for svar, dette gjorde meg klar over at dette ikke kan være uoverkommelig
Nordlandspia Skrevet 10. februar 2006 #8 Skrevet 10. februar 2006 (endret) .. Endret 21. november 2009 av Nordlandspia
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2006 #9 Skrevet 11. februar 2006 Bor langt nord, trenger ca en vanlig buss tenker jeg, om jeg skal leie buss for seg og sjåfør ved siden av avhenger av hva som blir billigst.. ← Vil på det sterkeste anbefale deg å ikke leie buss uten sjåfør da dette kan bli svært problematisk dersom det oppstår en uforutsett situasjon. Flere og flere busselskaper nekter å leie ut biler uten medfølgende sjåfør.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2006 #10 Skrevet 11. februar 2006 Det her høres jo ikke for dyrt ut nei. Vi skal også leie buss, nord for Narvik og sør for Tromsø. Skal ringe litt rundt å sjekke, vet at det er flere som leier ut busser i området, så det går seg vel til. ← Prøv Linds Bilruter i Ballangen dersom du er i nærheten av det området.
Nordlandspia Skrevet 11. februar 2006 #11 Skrevet 11. februar 2006 (endret) .. Endret 21. november 2009 av Nordlandspia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå