Gå til innhold

Levering temu

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Pakken min ble sendt den 28. april, og har ikke fått en eneste oppdatering siden. Dette er det siste som stpr på siden til sporinga. Er det vanlig? Synes det her begynner å ta fryktelig lang tid.. 

IMG_4111.jpeg

Anonymkode: 9ca4d...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Noen av pakkene tar dessverre litt tid. Jeg bestilte noe (som ble sendt dagen etter) i starten av april, fikk det levert i går 😂

Men, det er unntaket. Har vanligvis gått på en ukes tid.

Om du bestiller på Temu bør du uansett beregne god tid. Det er varer til 5 kr fra Kina liksom, kan ikke ha så store forventninger.

Anonymkode: f5972...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du sjekket hva som står på din side på Temu? Den meldingen behøver nødvendigvis ikke at den er sendt. Tror det har vært litt forsinkelser hos Temu siste uken. Dessuten kan den ligge på flyplassen og venter på og bli sendt. På Temu sine sider kan du følge pakken bedre enn Helt hjem hvis det er den siden du har denne meldingen på. du kan og på Temu og din ordre legge inn at du vil ha meldinger når pakken er undereis og hvor den er .

Anonymkode: e6ed2...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som om det er et minimumsbeløp på 260.- pr. bestilling, stemmer dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du sjekket ordrestatus på temu?

Bestilte 30. April og første oppdatering idag hos helt hjem

Kom til Norge på mandag

Anonymkode: b5c68...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå begynner jeg å bli litt irritert. Fikk beskjed mandag om at pakken var i norge, og skulle leveres i natt. Ingen pakke ble levert i natt. Og i dag er det jo helligdag så om den ikke kommer i morgen natt heller kommer den ikke før helga. da har det tatt 2 uker med frakt. 

Anonymkode: aa07b...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå begynner jeg å bli litt irritert. Fikk beskjed mandag om at pakken var i norge, og skulle leveres i natt. Ingen pakke ble levert i natt. Og i dag er det jo helligdag så om den ikke kommer i morgen natt heller kommer den ikke før helga. da har det tatt 2 uker med frakt. 

Anonymkode: aa07b...20b

Er ikke unormalt med to uker frakt på temu, er vel heller normalen

Anonymkode: b5c68...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...