AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #1 Skrevet 7. mai 2024 Ser at dette spiser meg opp snart, startet i ny jobb i januar. Nå går jobb og fritid i et, ser også at dette er et falskt spill. Man er "gjengen" på jobben, utrolig falskt....har også observert så mye baksnakking av andre som ikke er til stede. Vi henger endel på fritiden og spiser ute etc... Er nå jeg forstår hvor galt dette er, at det er noe ledelsen fronter. En illusjon, ikke ekte relasjon. Ekte relasjoner er mennesker som finner hverandre av egen interesse og mental kjemi... Men i dag skal vi jo tvinges sammen, slik er de blitt dessverre. Hos oss er det 30-60åra i alderen. Alkoholen skal alltid være med, folk er livredde de som sier nei. Da halshugges man med en gang....skal tvinge folk til rus som bryter ned kropp og sjel. Trist. Nordmenn generelt har lite aksept for at folk tar eget valg utenfor flokken. Vi bruker mye tid på jobben, derfor er det nok viktig å koble den ut 100% på fritiden. Tror jeg må slutte, for å endre et miljø i en bedrift er umulig. Arbeidslivet er blitt et skittent spill. Følger du ikke flokken der er det dødsdømt med en gang, synd det er blitt så fake. Anonymkode: 44c65...fb5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #2 Skrevet 7. mai 2024 Søk en annen jobb med god samvittighet. Du har vel også kun 2 uker oppsigelse siden du startet i januar? Anonymkode: 4b5b0...907
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #3 Skrevet 7. mai 2024 Men da bytter du bare jobb. Så enkelt og så greit. Anonymkode: 36b45...92e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå