AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #1 Skrevet 6. mai 2024 Jeg har en ganske stor utvendig hemoride som jeg har hatt i noen år nå, den har bare blitt bare værre og vondere. får ikke time til fastlegen før om 3 uker. nå tok jeg en tanntråd og strammte til selv, jævli vondt men håper den vil falle av om noen dager. Har sterilisert tråden og rensa neddi der. Er dette dumt å gjøre? Anonymkode: 2ceed...509
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #2 Skrevet 6. mai 2024 Ja,mormor knøt fisketråd rundt sine sa hun . Anonymkode: 529d0...e0d 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #3 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja,mormor knøt fisketråd rundt sine sa hun . Anonymkode: 529d0...e0d Skal forsøke Anonymkode: 2ceed...509
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #4 Skrevet 7. mai 2024 Det er jo konseptet ved å bruke strikkbehandling også, men det er vanligst å bruke på innvendige hemoroider. Men det er smertefullt. Ytre hemoroider kan tømmes om de har blitt tromboserte, som også er veldig vondt. Hadde bedt om en hastetime når det er så smertefullt. Anonymkode: c5278...65f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå