AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #1 Skrevet 6. mai 2024 Hei. Jeg grubler så mye på fæle hendelser fra barndommen og ungdomsår. De blir trigget av bestemte personer og kontakten mellom oss. Dersom jeg ikke hører fra vedkommende på en god stund, grubler jeg heller ikke. Tankene som kommer holder meg våken om natten og jeg får ikke sove. Dette går igjen ut over min prestasjon på skole og jobb. Har noen tips til meg? Jeg klarer ikke å slutte eller gå videre fra det. Anonymkode: d57f4...738
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #2 Skrevet 6. mai 2024 Gjør et søk etter "bekymringsutsettelse" Anonymkode: b1af3...64b 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #3 Skrevet 6. mai 2024 Bekymringsutsettelse er et godt tips. Det kan kreve en del øvelse og ta tid å lære, men ikke gi opp! Anonymkode: 452d5...c52
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #4 Skrevet 6. mai 2024 Skriv dagbok. Få ut tankene. For meg hjelper det mye skrive ut bekymringene, da slapper jeg bedre av og har de uttrykt. Sett gjerne av en time på dagtid, til dette så du slipper å ødelegge natten søvnen. Anonymkode: 493ef...2f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå