AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #1 Skrevet 6. mai 2024 For mange år siden fant jeg et spill på en eller annen Internett-side, hvor det skulle fly en hel drøss med bokstaver fra høyre til venstre (om jeg ikke husker feil) Og så var det om å gjøre å trykke på disse bokstavene på tastaturet, for å få disse bokstavene til å forsvinne før de kom langt nok mot venstre. Dersom en eller annen bokstav kom helt til den venstre siden av skjermen hadde man tapt. Så fikk man kanskje poeng for hvor lenge man klarte å holde på, eller hvor mange bokstaver man klarte å kvitte seg med. Men jeg har ikke peiling på hva spillet egentlig heter da. Noen som har peiling på lignende spill? Anonymkode: cf04c...208
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #2 Skrevet 6. mai 2024 Statped har et slikt spill, men det er vel for barn Anonymkode: aa6c9...c1b
omno_guest Skrevet 6. mai 2024 #3 Skrevet 6. mai 2024 Vet ikke spillet, men finnes en del apper med spill hvor er om å skrive raskt..sjekk ut "type race-the typing game"
Okapi Skrevet 7. mai 2024 #4 Skrevet 7. mai 2024 Det er litt knotete å få installert, siden det er abandonware, men The Typing of the Dead er jo litt sånn.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #5 Skrevet 10. mai 2024 https://monkeytype.com/ Anonymkode: 9675e...ba9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå