Gine Skrevet 6. mai #21 Del Skrevet 6. mai Håper det går bra med deg❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #22 Del Skrevet 6. mai Dessverre er det ingen som varsler andre om dette. Når vi mistet min mann, måtte jeg si ifra når han døde også varslet min familie og venner folka våre. Jeg ville lagt brevet hos noen du kjenner som gjør dette. Jeg hadde glatt gjort det for alle mine venner, eller bekjente om de ba meg. Anonymkode: 5aa1b...a1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #23 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dessverre er det ingen som varsler andre om dette. Når vi mistet min mann, måtte jeg si ifra når han døde også varslet min familie og venner folka våre. Jeg ville lagt brevet hos noen du kjenner som gjør dette. Jeg hadde glatt gjort det for alle mine venner, eller bekjente om de ba meg. Anonymkode: 5aa1b...a1c Så selvom man har lagt en lapp hjemme med nummeret så er det ingen som blir kontaktet? Anonymkode: 73ecd...df6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #24 Del Skrevet 6. mai Sender deg en god klem ❤️ Anonymkode: f248b...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå