AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #1 Skrevet 6. mai 2024 Jeg trenger hjelp! Barnet mitt har over flere år kommet i situasjoner der han blir slått, sagt stygge ting til, kastet ting etter. Jeg har tatt det opp med skolen som mobbesak, men både lærer og rektor sier at de gjør det de kan, men at de ikke ser på det som en direkte mobbesak da barnet mitt også kommer med stygge bemerkninger mot andre, rasistiske utsagn og også slår tilbake mot de som slår han. Han et også en dårlig taper, sier de. Jeg har nylig snakket med rektor og føler ingenting skjer. Ville dere kontaktet statsforvalteren? Er det en mobbesak når han tar igjen, eller ikke? Anonymkode: 24146...a05
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #2 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg trenger hjelp! Barnet mitt har over flere år kommet i situasjoner der han blir slått, sagt stygge ting til, kastet ting etter. Jeg har tatt det opp med skolen som mobbesak, men både lærer og rektor sier at de gjør det de kan, men at de ikke ser på det som en direkte mobbesak da barnet mitt også kommer med stygge bemerkninger mot andre, rasistiske utsagn og også slår tilbake mot de som slår han. Han et også en dårlig taper, sier de. Jeg har nylig snakket med rektor og føler ingenting skjer. Ville dere kontaktet statsforvalteren? Er det en mobbesak når han tar igjen, eller ikke? Anonymkode: 24146...a05 Ja ville kontaktet statsforvalteren. Anonymkode: 07643...bb7 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #3 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det en mobbesak når han tar igjen, eller ikke? Anonymkode: 24146...a05 Selvfølgelig. Bare å kontakte statsforvalteren. Jo raskere jo bedre. Anonymkode: e3d7a...ed3 1
Gidavmeg Skrevet 6. mai 2024 #4 Skrevet 6. mai 2024 Kontakt skolen i morgen og be om aktivitetsplan. Har ingenting skjedd innen 5 dager kontakter du statsforvalter 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #5 Skrevet 6. mai 2024 Dette er typisk skolen. De sier at ditt barn ikke er noe bedre, og på den måten skal du trekke deg tilbake. Skolen liker ikke ordet mobbing. Uavhengig hvem som gjør hva er de pliktet til å sette inn en aktivitetsplan for alle parter . send en Mail til rektor i morgen at du melder inn saken som en 9a sak. Be også om at han bekrefter mottatt Mail. gi han 5 dager og hører du ikke noe så er statsforvalteren neste. Anonymkode: 2e1f8...561 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #6 Skrevet 6. mai 2024 Slike saker har svært ofte flere sider (minst to). På skolen der jeg jobber er vi oppe i noe lignende nå. To elever forteller samme historie hjemme, med motsatt fortegn. Ifølge begge er det den andre som starter, selv bare forsvarer de seg. Foreldrene hører bare på sitt eget barn, og tror på alt det sier. Alle sier selvsagt at "skolen gjør ingenting".. Anonymkode: 18ffe...45a 1 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå