Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff ei dame, vi fant tonen, perfekt kjemi og forelskelse fra begge parter. Alt var bare fryd, begge var vi glade og alt ci gjorde ble en glede. Vi ble sammen etter ca 10 dater. 

Ca 7 uker senere gjorde hun det fort og brutalt slutt. Denne damen elsket jeg, hun var fantastisk, og alle så hvor glad hun var, og alt var bare supert. Veldig trivelig når hun avslutter oss via telefon og sier hun ikke vil være i et forhold. Nå har det gått 1 mnd siden bruddet, et kortvarig forhold, men likeså intense og ekte følelser. Jeg har grått mine tårer og er nå litt over henne, men ikke helt. 

Jeg er ikke en person som enkelt åpner meg for andre, og det gjorde jeg med henne, på grunn av kjemi, og alt var ekte og fint.

Hva hadde dere gjort i en sånn situasjon? Vi er begge over 40 år. Tar jeg dette for tungt? Det føles veldig vondt ut. Jeg er heller ikke en som klarer å si ryk og reis men godtar bruddet vemodig. 

Anonymkode: f31e4...374

• Hjerte 12
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er ikke en person som enkelt åpner meg for andre, og det gjorde jeg med henne, på grunn av kjemi, og alt var ekte og fint.

Kjenner meg veldig igjen i denne! 🫂 Hadde en ganske brutal avskjed med en i fjor høst. Den eneste mannen jeg noen gang har virkelig hatt lyst på, den eneste mannen som jeg har lengtet etter.. og jeg har ikke hatt ork til å stable meg utpå der. Mest fordi det koster meg så utrolig mye å dele om meg selv, åpne meg om meg selv og tillate noen inn i livet mitt på den måten. 

Jeg har blitt voldtatt før og det børstet jeg av meg som om det var ingenting.. men når jeg tenker på følelsene som gikk gjennom kroppen min, måten han kysset meg og tok på meg, måten han rørte ved meg.. så føles det som om jeg har falt ned i pytt av gjørme, og hele min kropp er dekket av gjørme.. og jeg vil bare hjem og dusje, vaske det av meg og skrubbe hver bit av kroppen min. 

Hva jeg har gjort? Jeg har anerkjent at dette vil ta tid og tillatt meg selv den tiden. 

Det gjør fryktelig vondt. Husk å ta vare på deg selv! 🫂 Du er din sterkeste støttespiller. 

Anonymkode: fb4fc...525

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Grubler du over årsaken til at hun gjorde det slutt? I så fall kan du høre med henne. Deretter er det ikke mye annet å gjøre enn å la tiden virke og komme seg gjennom kjærlighetssorgen. Det er veldig vondt, men det går heldigvis over. Prøv å tenk fremover. Det finnes flere kvinner som du kan få kjemi med. 
Jeg har hatt kjærlighetssorg flere ganger ila livet. Hver gang har jeg tenkt at jeg ikke finner noen jeg vil like bedre, men har da skjedd hver gang at jeg har falt for en ny 🙂 Gi deg tid til å fordøye dette, og så er det opp på hesten igjen.

Anonymkode: 8bcce...440

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Gjest ZarahSweet
Skrevet

Du var nok veldig forelsket, men du kan umulig ha elsket henne bare på er par måneder. For å elske noen må du kjenne alle sider av personen og det skjer ikke på er par mnd.

Forelskelse kan være veldig sterkt. Og det kan gjøre veldig vondt.

Det at hun avsluttet på telefonen synes jeg var feigt gjort. Men hun avsluttet fordi hun innså at du ikke var rett for henne. Og det er jo bra det skjer tidlig i relasjonen.

Du må bare igjennom sorg prosessen. Og så vil du komme til er punkt der du rister det av deg og går videre.

AnonymBruker
Skrevet
ZarahSweet skrev (28 minutter siden):

Du var nok veldig forelsket, men du kan umulig ha elsket henne bare på er par måneder. For å elske noen må du kjenne alle sider av personen og det skjer ikke på er par mnd.

Forelskelse kan være veldig sterkt. Og det kan gjøre veldig vondt.

Det at hun avsluttet på telefonen synes jeg var feigt gjort. Men hun avsluttet fordi hun innså at du ikke var rett for henne. Og det er jo bra det skjer tidlig i relasjonen.

Du må bare igjennom sorg prosessen. Og så vil du komme til er punkt der du rister det av deg og går videre.

Jo, jeg elsket henne. Vi ble veldig godt kjent. Hun delte alle sine sider. Det var veldig rart og ukjent. Jeg var egentlig rett for henne men hun turte ikke mere. Jeg vet årsaken til hvorfor det ble slutt og den årsaken var veldig tynn. 

AnonymBruker
Skrevet

Så surt :klem3: Håper du møter noen igjen 😊 

Hadde sikkert bare gått gjennom sorgen og tatt dagene som de kommer. 

Anonymkode: d03e2...459

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Jo, jeg elsket henne. Vi ble veldig godt kjent. Hun delte alle sine sider. Det var veldig rart og ukjent. Jeg var egentlig rett for henne men hun turte ikke mere. Jeg vet årsaken til hvorfor det ble slutt og den årsaken var veldig tynn. 

Turte ikke? Var det farlig å date deg? 

Anonymkode: 6ec85...757

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Turte ikke? Var det farlig å date deg? 

Nei det var aldri farlig å date meg, herregud jeg er verdens snilleste, men enkelte personer vet ikke alltid hva de vil dessverre og hun skyvde bort kanskje noe av det beste som hadde hendt henne. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Nei det var aldri farlig å date meg, herregud jeg er verdens snilleste, men enkelte personer vet ikke alltid hva de vil dessverre og hun skyvde bort kanskje noe av det beste som hadde hendt henne. 

Om du er en bra person, er noe annet enn om dere to er en langvarig match som kjærlighetspar. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg traff ei dame, vi fant tonen, perfekt kjemi og forelskelse fra begge parter. Alt var bare fryd, begge var vi glade og alt ci gjorde ble en glede. Vi ble sammen etter ca 10 dater. 

Ca 7 uker senere gjorde hun det fort og brutalt slutt. Denne damen elsket jeg, hun var fantastisk, og alle så hvor glad hun var, og alt var bare supert. Veldig trivelig når hun avslutter oss via telefon og sier hun ikke vil være i et forhold. Nå har det gått 1 mnd siden bruddet, et kortvarig forhold, men likeså intense og ekte følelser. Jeg har grått mine tårer og er nå litt over henne, men ikke helt. 

Hva hadde dere gjort i en sånn situasjon? Vi er begge over 40 år. Tar jeg dette for tungt? Det føles veldig vondt ut. Jeg er heller ikke en som klarer å si ryk og reis men godtar bruddet vemodig. 

Her ville jeg tatt kontakt med henne igjen. Si du tenker mye på henne og virkelig ønsker deg henne. Du ble skikkelig lei deg av å bli dumpa da du har fått følelser for henne. 

Om hun absolutt ikke ønsker seg deg så hadde det nok hjulpet deg å få litt feedback på hvorfor hun ikke vil med deg.

Er du for needy eller har hun rett og slett ikke følelser for deg? Eller er hun i en dårlig periode i livet hvor hun ikke klarer å gi deg en plass i livet sitt etter hva hun føler du fortjener? Kan jo hende hun er syk på noe vis? 

Endret av Fighter83
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, elske gjør man ikke før det har gått lang tid. Man blir ikke kjent med alle sidene til ett menneske etter syv uker, ei heller syv måneder.

Men uansett, håper du kanskje får hjelp til å sortere tankene og følelsene dine.

Anonymkode: 20385...c42

AnonymBruker
Skrevet
Fighter83 skrev (7 minutter siden):

Her ville jeg tatt kontakt med henne igjen. Si du tenker mye på henne og virkelig ønsker deg henne. Du ble skikkelig lei deg av å bli dumpa da du har fått følelser for henne. 

Om hun absolutt ikke ønsker seg deg så hadde det nok hjulpet deg å få litt feedback på hvorfor hun ikke vil med deg.

Er du for needy eller har hun rett og slett ikke følelser for deg? Eller er hun i en dårlig periode i livet hvor hun ikke klarer å gi deg en plass i livet sitt etter hva hun føler du fortjener? Kan jo hende hun er syk på noe vis? 

Ja, for all del. La oss oppfordre flere menn til å ikke akseptere et NEI..

Man burde ikke ta kontakt, noe noen fant ut så fort som syv uker inn at de ikke ville mer. Vi vet ingenting om hvorfor denne personen gikk, ei heller kjenner vi ts.

Lett å la seg rive med, men å oppfordre til uønsket kontakt synes jeg er å dra den litt langt når man ikke kjenner begge parter inngående!

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

7 uker er mer enn nok til å bli forelsket/glad i noen. Enkelte mennesker treffer oss bare midt i hjertet. Det er ikke mange som har den effekten på oss, derfor er det så spesielt og vanskelig å komme over. Du overreagerer ikke overhode.💔

Det er merkelig at hun brått gjorde det slutt. Kanskje det ikke har noe med deg å gjøre men helt andre ting. Hun likte deg jo tydeligvis veldig godt. Du kommer over det, men det kan ta tid. Gi deg selv tid og tillat deg å sørge sålenge du trenger. Jeg har vært igjennom noe liknende og kom ut sterkere på den andre siden.❤

Endret av Mayer
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, elske gjør man ikke før det har gått lang tid. Man blir ikke kjent med alle sidene til ett menneske etter syv uker, ei heller syv måneder.

Men uansett, håper du kanskje får hjelp til å sortere tankene og følelsene dine.

Du kan ikke fortelle henne at hun ikke elsket. Det er ganske åpenbart at hun var glad i denne dama. Det finnes ingen fasit på "hvor lenge" det tar å bli glad i noen.

Gjest ZarahSweet
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Du kan umulig dele ALLE sider av deg på et par mnd. Du har ikke opplevd henne på godt og vondt gjennom forskjellige livssituasjoner og utfordringer. 

Du må gjerne tro at du er den i verden som kjenner henne best av alle, men etter 2 mnd så gjør du altså ikke det. 2 måneder er forelskelse. Kommer en forbi 3 mnd begynner en å snakke om at en ønsker å se om det kan bli noe mer.

Men dere kom dere ikke dit en gang. 

AnonymBruker
Skrevet
ZarahSweet skrev (1 time siden):

Du kan umulig dele ALLE sider av deg på et par mnd. Du har ikke opplevd henne på godt og vondt gjennom forskjellige livssituasjoner og utfordringer. 

Du må gjerne tro at du er den i verden som kjenner henne best av alle, men etter 2 mnd så gjør du altså ikke det. 2 måneder er forelskelse. Kommer en forbi 3 mnd begynner en å snakke om at en ønsker å se om det kan bli noe mer.

Men dere kom dere ikke dit en gang. 

Sikkert det som er sårt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja, for all del. La oss oppfordre flere menn til å ikke akseptere et NEI..

Man burde ikke ta kontakt, noe noen fant ut så fort som syv uker inn at de ikke ville mer. Vi vet ingenting om hvorfor denne personen gikk, ei heller kjenner vi ts.

Lett å la seg rive med, men å oppfordre til uønsket kontakt synes jeg er å dra den litt langt når man ikke kjenner begge parter inngående!

Menn ? hvordan vet vi om dette er en mann ?

Anonymkode: 683c9...fe9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...