AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #1 Skrevet 6. mai 2024 Det er Norwegian hele veien. Men siden de anbefaler to timer eller mer mellom flyene som standard, må jeg eventuelt bestille turen som to separate reiser (den kommer opp på Momondo, men ikke hos Norwegian selv). Gjelder en ettermiddag/hverdag rett etter skolestart i august. Alternativet er å reise midt på natta, det kjente jeg ikke helt behov for 😅 Anonymkode: ed8d1...c22
isw Skrevet 6. mai 2024 #2 Skrevet 6. mai 2024 (endret) Det skal gå fint. Jeg har det samme snart. Jeg skal også gjennom passkontroll siden jeg kommer fra USA. Endret 6. mai 2024 av isw 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #3 Skrevet 6. mai 2024 Ville sjekket hvilke rettigheter du har da. Om første flyet er forsinket, må du da selv stå for kostnader til ny bilett og eventuelt overnatting? Dekker monomdo dette? Anonymkode: 7943d...5a9 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #4 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ville sjekket hvilke rettigheter du har da. Om første flyet er forsinket, må du da selv stå for kostnader til ny bilett og eventuelt overnatting? Dekker monomdo dette? Anonymkode: 7943d...5a9 Momondo er tydelige på at det er på eget ansvar. Jeg tenkte uansett å bestille reisen i to omganger via Norwegians egen nettside pga. Cash points osv. Momondo er bare en søkemotor, og de billigste alternativene er typisk Gotogate, Ticket, Travellink og sånt som jeg har hørt litt negativt om. Hvis andre har erfaringer med disse vil jeg gjerne høre om det, også ☺️ Ts Anonymkode: ed8d1...c22
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #5 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Momondo er tydelige på at det er på eget ansvar. Jeg tenkte uansett å bestille reisen i to omganger via Norwegians egen nettside pga. Cash points osv. Momondo er bare en søkemotor, og de billigste alternativene er typisk Gotogate, Ticket, Travellink og sånt som jeg har hørt litt negativt om. Hvis andre har erfaringer med disse vil jeg gjerne høre om det, også ☺️ Ts Anonymkode: ed8d1...c22 Svaret på det siste er helt klart. Bestill alltid rett fra flyselskapet, eller til nød gjennom et veletablert reisebyrå, aldri gjennom de ulike plattformene. Gangavstanden på Arlanda er blitt lange, og skal du gjennom passkontrollen går det tid. Jeg har reist flere ganger til USA via Arlanda, og erfaringsmessig er en drøy time tilstrekkelig. Anonymkode: f3f19...357 4
Solknapp Skrevet 9. mai 2024 #6 Skrevet 9. mai 2024 Vi har ikke hatt noen problemer med mellomlanding på 50 minutter der etpar ganger. Anbefaler det ikke, er jo litt risky, men 1,5 time er jeg helt sikker på går helt fint.
Juleeees Skrevet 11. mai 2024 #7 Skrevet 11. mai 2024 1.5 t på Arlanda er ikke noe problem. Reiser ofte via Arlanda i jobbsammenheng, og har også vært nede på 45 min noen ganger, det har også gått greit. Med 1.5 t har du god tid der.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #8 Skrevet 11. mai 2024 Det bør gå kjempefint. Anonymkode: 47178...b37
reiseglad Skrevet 11. mai 2024 #9 Skrevet 11. mai 2024 Om du bestiller det som to reiser, så må du jo ut og hente bagasjen og så sjekke inn igjen? Det lager jo mye trøbbel for deg? Bestill direkte hos Norw og som en reise, da har du god tid til flybytte og gjennom passkontroll. Husk ESTA da😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå