AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #1 Del Skrevet 6. mai 2024 Har visst fått noen grå som jeg vil dekke. Hvilket merke er best for gråhårete? Anonymkode: 5477d...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 6. mai 2024 #2 Del Skrevet 6. mai 2024 Noen slike hår, grå eller helt hvite, er såkalte glasshår. De kalles det fordi alt preller av dem som om de var av glass, de absorberer ingen farge. Så vær forberedt på at det er ikke sikkert hårfarge vil dekke alt det grå. Ellers er jeg fornøyd med denne (link til Oda som har en fornuftig pris på den), og dette merket selges også hos Normal butikkene: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celmarith Skrevet 6. mai 2024 #3 Del Skrevet 6. mai 2024 Jeg bruker hårfarge fra korres, kjøpes bla hos vita. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #4 Del Skrevet 6. mai 2024 Tror ikke disse selges på normal lenger. Jeg kjøper på rema 1000 til 79kr Dekker alle grå hår Anonymkode: 68bff...97c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #5 Del Skrevet 6. mai 2024 Casting dekker 70% og jeg har alltid vært fornøyd med den. Anonymkode: 0e265...99a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå