Gå til innhold

Gratis e-post - forslag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Trenger en e-post til «tøys», slik som registrering på spill, underskriftskampanjer, kundeklubber osv som etterhvert vil få mye reklame og slik. 
Har to andre e-poster som er seriøse, en til kun banktjenester og en til hverdagsbruk for kommunikasjon på annet vis. Ønsker ikke å bruke dem eller samme domene så det blir noe miks.

Har per nå en Gmail og en Outlook e-post, og ønsker derfor forslag om ANDRE enn de to 🙂

Anonymkode: 82e71...5b3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gmail, Yahoo, Hotmail, Outlook er fin til tøys. Du kan også bruke ProtonMail, den er ganske fin for de som er opptatt av personvern og brukervennlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor må det være noen andre? Bare for å gjøre det ekstra komplisert for seg selv..?

Anonymkode: 53eb3...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har en sånn på outlook og også en seriøs konto på outlook, og har aldri opplevd å få tull fra den ene sendt til den seriøse. 

Anonymkode: 2525c...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkedykker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor må det være noen andre? Bare for å gjøre det ekstra komplisert for seg selv..?

Kjedelig å måtte logge ut av de ‘seriøse’ hver gang man vil bruke tøysemail. Kunne jo brukt en annen nettleser for tøys, men da er vi inne på å komplisere ting igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Lykkedykker skrev (4 minutter siden):

Kjedelig å måtte logge ut av de ‘seriøse’ hver gang man vil bruke tøysemail. Kunne jo brukt en annen nettleser for tøys, men da er vi inne på å komplisere ting igjen. 

Inkognito? Men ok, ser poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

hotmail / outlook?   

Anonymkode: 51e8b...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lykkedykker said:

Det trenger man jo ikke?

Jeg har 3 gmail kontoer, bruker du google kan du ENKELT bytte fra den ene kontoen til den andre?

Du trenger ikke å logge på mer enn den første gangen en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lykkedykker skrev (7 minutter siden):

Bruk app til den seriøse, og nettside til den til reklame. Det fungerer hos meg. Blir ikke logget ut av den seriøse i appen når jeg må logge inn på den til tull på nettet. 

Anonymkode: 2525c...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du ikke bare opprette en ny gmail f.eks? da er det veldig lett å switche mellom de, trenger ikke logge ut en gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lykkedykker skrev (16 minutter siden):

Hvis du har Outlook på skrivebordet, kan du bare bytte mellom mailer. Uten å logge inn og ut. Jeg har min vanlige mail der, tulle mail og student mail. 

Anonymkode: 0eb58...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lykkedykker skrev (20 minutter siden):

Hæ? 

Jeg har 3 gmail kontoer, en med mitt forrige navn, en med mitt nye (gift) og en for spam/kundeklubber etc. Jeg aner ikke hva du snakker om. Enkleste oppsettet jeg har vært borti, aldri noe tull med utlogging osv? Jeg bruker Thunderbird.

Anonymkode: 0af37...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg bruker thunderbird som e-post leser, og laster ned et par gmail og en hotmail dit. Gjør det enklere (for meg) å ha oversikten.

Anonymkode: aa7f2...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk til dere som svarte på det jeg lurte på, nemlig ANDRE enn Gmail og Outlook. 
Hvorfor jeg ønsker å skille er flere årsaker og jeg skal skille på de, så da sjekker jeg opp de få som klarte å svare på det jeg spurte om 😅

Anonymkode: 82e71...5b3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...