AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #1 Skrevet 6. mai 2024 Et billig tips til dere som bruker masse penger, særlig på rynkebehandlinger, uten særlig effekt. Pigmanorm funker. Jeg flasset og så ut som et helvete de ukene kuren pågikk, men har hatt god effekt. Pigmentflekkene mine, som var grunnen til at jeg prøvde denne kremen, er helt borte og som bieffekt er også rynker redusert. Jeg er 44. Bruke kremen på høsten i fjor og ser merkbart bedre ut, har studert bilder av meg selv. Pigmanorm er reseptbelagt og nei, man må ikke til hudlege, som jeg har sett påstått. Jeg har fått den på resept av fastlegen. Fornyet akkurat resepten for å være klar til høsten, i tilfelle pigmentflekkene kommer tilbake i løpet av sommeren. Har lest at den ikke tar alle typer pigmentflekker, men den er verdt å prøve, også mot rynker. Anonymkode: b89df...771 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #2 Skrevet 6. mai 2024 Samme erfaring her ❤️ elsker Pigmanorm! Anonymkode: 9843a...697
Grüner Skrevet 6. mai 2024 #3 Skrevet 6. mai 2024 Men fastlegen vil vel ikke skrive ut resept på det som rynkemiddel.
LillemyX3 Skrevet 21. november 2024 #4 Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (På 6.5.2024 den 18.39): Et billig tips til dere som bruker masse penger, særlig på rynkebehandlinger, uten særlig effekt. Pigmanorm funker. Jeg flasset og så ut som et helvete de ukene kuren pågikk, men har hatt god effekt. Pigmentflekkene mine, som var grunnen til at jeg prøvde denne kremen, er helt borte og som bieffekt er også rynker redusert. Jeg er 44. Bruke kremen på høsten i fjor og ser merkbart bedre ut, har studert bilder av meg selv. Pigmanorm er reseptbelagt og nei, man må ikke til hudlege, som jeg har sett påstått. Jeg har fått den på resept av fastlegen. Fornyet akkurat resepten for å være klar til høsten, i tilfelle pigmentflekkene kommer tilbake i løpet av sommeren. Har lest at den ikke tar alle typer pigmentflekker, men den er verdt å prøve, også mot rynker. Anonymkode: b89df...771 Hei! litt sent svar her, men jeg har selv forsøkt pigmanorm i 5-6 uker nå og den melasma pigmenteringen jeg hadde i panna er så og si vekk! 🥹😨 jeg er sjokkert faktisk! For den satt dypt fikk jeg beskjed om etter hudscan. Hatt det i 4,5 år nå. Blitt verre og verre. En ting jeg lurer på. Skal ha pause snart og da lurer jeg på om jeg kan bruke retinol krem? Vet du? Eller noen andre her.? Kan man bruke ansiktsmaske osv også under behandling?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå