Gå til innhold

Influensere som selger kjoler….

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hva det er med alle disse influenserene som på liv og død skal selge alle de døkjedelige kjerringkjolene de har designet…. Snork 

Anonymkode: 634af...ee8

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge de tjener fett på at folk kjøper dem så er det ikke så rart at de velger å selge. 

Anonymkode: 0d830...cc1

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg ville aldri ha kjøpt disse overprisede kjerringkjolene uansett, dårlig kvalitet i tillegg. Kjøper heller aldri skjønnhetsprodukter som influensere står bak, bare ræl på lik linje med klærene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, candykiss said:

Jeg ville aldri ha kjøpt disse overprisede kjerringkjolene uansett, dårlig kvalitet i tillegg. Kjøper heller aldri skjønnhetsprodukter som influensere står bak, bare ræl på lik linje med klærene.

Kan du vise meg noen eksempler? Er på jakt etter en kjole, er kjerring. Men er ikke sikkert at de influenserkjolene er kjerring nok for meg.

Anonymkode: 6959c...a0c

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan du vise meg noen eksempler? Er på jakt etter en kjole, er kjerring. Men er ikke sikkert at de influenserkjolene er kjerring nok for meg.

Her har du et eksempel fra Sara Emilie Tandberg:IMG_5171.thumb.jpeg.dc6b6f6ae070f5de4da4736deeca5cfd.jpeg

Anonymkode: 8371b...8ef

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Camilla Phil synes jeg har noen fine kjoler, men enig i at det er utrolig mye stygt ellers.

Anonymkode: d56ad...96e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her har du et eksempel fra Sara Emilie Tandberg:IMG_5171.thumb.jpeg.dc6b6f6ae070f5de4da4736deeca5cfd.jpeg

Anonymkode: 8371b...8ef

Ser ut som er gammelt dynetrekk fra 70 tallet som er sydd om til kjole. 

Enig med TS, det tusser av disse "kjendisene" som skal selge altfor dyre kjoler med alt for dårlig kvalitet. Men de har dessverre klart å jernevaske for mange som BARE må ha disse produktene. Og livet er jo over hvis man ikke får tak i. Helt ubegripelig.  

Det går vel opp en dag for folk at disse influenserene, som f.eks Sara Emilie Tandberg og Therese Lien, faktisk ikke er venninnen dems. 

Anonymkode: c8ec7...9fa

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg synes Careless fra Sara Emilie Tandberg har fine kjoler, men kan være enig i at de er dyre til å være i syntetisk materiale. 

Det jeg liker er at de har farger og mønstre, og en fasong som passer bra for min kropp. 

Kan legge til at jeg bryr meg lite om influensere, men er generelt svak for alt som er fargerikt og maksimalistisk 

Endret av Perelandra
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og skjønner ikke helt, alle de som kjøper de.

Jeg elsker sommerkjoler, men jeg vil ha kjoler i god kvalitet, som er i bomull eller lin. Og jeg har et favoritt merke, der får jeg kjoler i bomull og lin, og kjolene ser ut som de er skreddersydd til meg. 

Anonymkode: aa40e...697

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg og skjønner ikke helt, alle de som kjøper de.

Jeg elsker sommerkjoler, men jeg vil ha kjoler i god kvalitet, som er i bomull eller lin. Og jeg har et favoritt merke, der får jeg kjoler i bomull og lin, og kjolene ser ut som de er skreddersydd til meg. 

Hvilket merke er det? Jeg er veldig glad i det selv. 

Anonymkode: 72730...fe1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvilket merke er det? Jeg er veldig glad i det selv. 

Anonymkode: 72730...fe1

Missmaya.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, den kjolen likte jeg ikke. Så den er nok ikke kjerring.

AnonymBruker
Skrevet

Småblomstrete kjoler blir fort "kjerring" når de kommer på en overvektig kropp.

Anonymkode: ecede...020

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...