AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #1 Skrevet 6. mai 2024 Jeg er for tiden student og har de siste årene fått lyst til å kjøpe meg et ferdigbygd småhus, men aner ikke hvordan gå fram. Er det store utgifter knyttet til dette? Må få tomt, elektrisitet og innlagt vann. Hvor mye koster dette? Anonymkode: dd710...12d
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #2 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg er for tiden student og har de siste årene fått lyst til å kjøpe meg et ferdigbygd småhus, men aner ikke hvordan gå fram. Er det store utgifter knyttet til dette? Må få tomt, elektrisitet og innlagt vann. Hvor mye koster dette? Anonymkode: dd710...12d Hvor lagt er et tau? Altså... du må jo nesten sjekke hva som er aktuelt i din kommune. Å kjøpe en tomt samt vann/avløp/vei i en middels stor by kan fort koste noen mil. Anonymkode: 6d977...125 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #3 Skrevet 6. mai 2024 Hva er et "ferdigbygd småhus" her? Anonymkode: e6770...57f 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #4 Skrevet 6. mai 2024 Er det mikrohus du tenker på? Anonymkode: e8736...c3f 1
Gregarious Skrevet 6. mai 2024 #5 Skrevet 6. mai 2024 Bare husk at nesten ingen blir boende lenge i slike hus, samt at verdien synker i steden for å stige. For mange har dette blitt en kostbar affære. Tanken er ofte bedre en virkeligheten.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #6 Skrevet 6. mai 2024 Du får nok mye mer for pengene - og en bedre verdiutvikling - om du heller kjøper en liten enebolig. Anonymkode: a6821...72b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå