Mew Skrevet 9. februar 2006 #1 Skrevet 9. februar 2006 http://www.jaktogfjellsport.no/images/Sorel_Glasier_big.jpg Nå er disse støvlene til tur gåing, leke i snøen med unga, aking osv. Bor utenfor oslo og her er det MASSE snø fortiden og kaldt Syns selv de er fine med litt store, men men så lenge de holder en tørre på bena? ikke sant?
Ginen Skrevet 9. februar 2006 #2 Skrevet 9. februar 2006 Skulle tro de var OK? Slike sko er ikke fine uansett, men likte det at de var så høye. Erfarte på siste fjellturen at snø har en tendens til å komme mellom skoene og buksa... Kjipern!
mari Skrevet 9. februar 2006 #3 Skrevet 9. februar 2006 Til det formålet du skal ha de til ser de jo kjempe fine ut, lurer litt på å kjøpe sånne selv.... det er jo ikke akuratt en mote visning du skal bruke det til.
Annie Skrevet 10. februar 2006 #4 Skrevet 10. februar 2006 Hvem bryr seg vel om mote om man skal være ute i snøen å leke?
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2006 #5 Skrevet 10. februar 2006 Syntes de var fine i tillegg til å se praktiske ut jeg da Løp og kjøp!
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #6 Skrevet 10. februar 2006 Smarte, gode og varme sko. Og det er sånn man skal se ut når man er ute å leker med ungene. Skal ikke gå med høyhælte støvletter da
Gjest 2324 Skrevet 10. februar 2006 #7 Skrevet 10. februar 2006 Den typen sko er jo aldri spesielt fine, men det er jo ikke hensikten heller. Veldig praktisk med slike sko når man er ute og baser i snøen!
aline Skrevet 10. februar 2006 #8 Skrevet 10. februar 2006 jeg personlig synes sånne typer sko er kule, har hatt store planer om å kjøpe det selv. men endte opp med å kjøpe lobber istedenfor. skulle gjerne hatt enten høye sånne som du viser til eller høye lobber..... men det er vel egentlig for lite kulde og for lite basing her i oslo. men, jeg synes de er kule jeg, kunne fint brukt dem til vanlig også, om de ikke er for tunge.
Gjest gaja ii Skrevet 10. februar 2006 #9 Skrevet 10. februar 2006 kjøpte et par slike sorel, men med brunt skinn oppe. kjempestore, litt tunge og litt trange. Men jeg regner med at de blir veldig gode når jeg får gått dem til, og så virker de dønn solide. holder nok en 20-30 år man får litt spesielt ganglag i slike sko, da
Mew Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #10 Skrevet 10. februar 2006 Så nå er støvlene kjøpt og prøvd ute i snøen:) Litt spesiel gange får en fordi de er litt store, men de er bare kjempe varme:) Kan anbefales til de som trenger!!
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #11 Skrevet 10. februar 2006 kjøpte et par slike sorel, men med brunt skinn oppe. kjempestore, litt tunge og litt trange. Men jeg regner med at de blir veldig gode når jeg får gått dem til, og så virker de dønn solide. holder nok en 20-30 år man får litt spesielt ganglag i slike sko, da ← Spørs om du ikke er lei av dem før den tid da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå