AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #1 Del Skrevet 6. mai 2024 Jeg pusser opp i barndomshjemmet, og har et speil i gangen jeg skal henge opp igjen. Det er litt løst og jeg tenker jeg skal lime det på igjen. Det er to klaffer oppe og nede som liksom skal holde det på plass, men har en følelse av at noe annet også burde holde det oppe. vil det funke bra med superlim? Eller må jeg velge annen type lim? Noen med tips? og, belysning i gangen.. er det noen som har tips til små lamper, kanskje noe trådløst om det finnes? Anonymkode: 021ee...d08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #2 Del Skrevet 6. mai 2024 Tec7 X-tack! Anonymkode: 847a6...5f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #3 Del Skrevet 6. mai 2024 Men du må selvsagt velge lim som underlaget tåler da. Det limet jeg nevnte er faktisk så sterkt at det potensielt kan rive med seg tapet og ødelegge gipsplater. Så kanskje det var et dårlig forslag 😅 Jeg vil faktisk heller foreslå nanotape jeg. Kjøpte på megaflis, og denne har en vanvittig styrke. Uten å ødelegge underlaget. Anonymkode: 847a6...5f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #4 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Men du må selvsagt velge lim som underlaget tåler da. Det limet jeg nevnte er faktisk så sterkt at det potensielt kan rive med seg tapet og ødelegge gipsplater. Så kanskje det var et dårlig forslag 😅 Jeg vil faktisk heller foreslå nanotape jeg. Kjøpte på megaflis, og denne har en vanvittig styrke. Uten å ødelegge underlaget. Anonymkode: 847a6...5f5 takk for tips speilet er på eget underlang, en slags ramme, om jeg kan si det sånn . Men skal sjekke nanotape Anonymkode: 021ee...d08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå