Gå til innhold

Lime speil - hva slags lim?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg pusser opp i barndomshjemmet, og har et speil i gangen jeg skal henge opp igjen. Det er litt løst og jeg tenker jeg skal lime det på igjen. Det er to klaffer oppe og nede som liksom skal holde det på plass, men har en følelse av at noe annet også burde holde det oppe.

vil det funke bra med superlim? Eller må jeg velge annen type lim? Noen med tips?

og, belysning i gangen.. er det noen som har tips til små lamper, kanskje noe trådløst om det finnes?

Anonymkode: 021ee...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Men du må selvsagt velge lim som underlaget tåler da. Det limet jeg nevnte er faktisk så sterkt at det potensielt kan rive med seg tapet og ødelegge gipsplater. Så kanskje det var et dårlig forslag 😅

Jeg vil faktisk heller foreslå nanotape jeg. Kjøpte på megaflis, og denne har en vanvittig styrke. Uten å ødelegge underlaget.

Anonymkode: 847a6...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Men du må selvsagt velge lim som underlaget tåler da. Det limet jeg nevnte er faktisk så sterkt at det potensielt kan rive med seg tapet og ødelegge gipsplater. Så kanskje det var et dårlig forslag 😅

Jeg vil faktisk heller foreslå nanotape jeg. Kjøpte på megaflis, og denne har en vanvittig styrke. Uten å ødelegge underlaget.

Anonymkode: 847a6...5f5

takk for tips :)

speilet er på eget underlang, en slags ramme, om jeg kan si det sånn . Men skal sjekke nanotape :)

Anonymkode: 021ee...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...