AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #1 Skrevet 6. mai 2024 Jeg har gått på en smell, som mange andre på jobbtur. Jeg havnet til sengs med en eldre kollega fra et annet kontor. Vi lå ikke sammen, men kysset endel. Jeg fortalte som sant var, at jeg er i et fast forhold og at jeg ikke ønsket å gjøre noe mer på grunn av det. Han fortalte etterpå at han var singel. Så finner jeg han på Facebook, og der kommer det helt tydelig frem på bilde at han er i et forhold, til og med gift, og at han har to små barn. Hvorfor løy han, når jeg fortalte sannheten først? Anonymkode: 2e08a...aa5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #2 Skrevet 6. mai 2024 Fordi han innbildte seg at det ville spille en rolle for om du ville mer (selv om du allerede hadde fortalt du var i et forhold) Anonymkode: f6552...7d5 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #3 Skrevet 6. mai 2024 Fordi han mente vel at det ga han størst sjanse for å pule litt. Dritt i å forstå. Det gjør det mye lettere for deg selv. Anonymkode: f0a1d...245 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #5 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fordi han innbildte seg at det ville spille en rolle for om du ville mer (selv om du allerede hadde fortalt du var i et forhold) Anonymkode: f6552...7d5 I så fall er han jo helt idiot. Gitt at ts er i et forhold og var åpen om at hen er i et forhold så har jo ts sagt «jeg er bare ute etter uforpliktende moro». Dersom han hadde anerkjent at han også var i et forhold, og at de begge hadde delt interesse av å holde dette hemmelig og mye å tape på å sladre ville - helt åpenbart - sjansen for sex økt. Betraktelig. Ts sa trolig «jeg er i et forhold» fordi hen ønsket å høre «jeg også» i retur. En elsker/elskerinne bør ha sitt eget forhold. Ellers er hen jo interessert i å sladre og/eller gjøre seg krevende og forvente mer. Anonymkode: 0c135...c37
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #6 Skrevet 6. mai 2024 Hvem bryr seg? Dere har jo like fordømt vært utro... Hvorfor oppsøker du hans Facebook i ettertid, det er jo følelsesmessig utroskap også 🤮 Anonymkode: 11e10...32c 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #7 Skrevet 6. mai 2024 Fordi han er en omsorgsløs kåtsekk. Fortell det til kona hans. Anonymkode: 740c3...e36 1
no shame Skrevet 6. mai 2024 #8 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I så fall er han jo helt idiot. Gitt at ts er i et forhold og var åpen om at hen er i et forhold så har jo ts sagt «jeg er bare ute etter uforpliktende moro». Dersom han hadde anerkjent at han også var i et forhold, og at de begge hadde delt interesse av å holde dette hemmelig og mye å tape på å sladre ville - helt åpenbart - sjansen for sex økt. Betraktelig. Ts sa trolig «jeg er i et forhold» fordi hen ønsket å høre «jeg også» i retur. En elsker/elskerinne bør ha sitt eget forhold. Ellers er hen jo interessert i å sladre og/eller gjøre seg krevende og forvente mer. Anonymkode: 0c135...c37 Elskere bør være single, eller i åpne forhold.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #9 Skrevet 6. mai 2024 Fortell det til mannen din også. Hva er galt med deg? Anonymkode: 740c3...e36 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #10 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi han er en omsorgsløs kåtsekk. Fortell det til kona hans. Anonymkode: 740c3...e36 Bra idé. Og så kan han fortelle det samme til mannen til ts. Anonymkode: b934e...86e 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #11 Skrevet 6. mai 2024 no shame skrev (Akkurat nå): Elskere bør være single, eller i åpne forhold. Ja. Anonymkode: 740c3...e36 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #12 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bra idé. Og så kan han fortelle det samme til mannen til ts. Anonymkode: b934e...86e Ja. Hun bør også fortelle det selv. Stakkars mennesker. Anonymkode: 740c3...e36
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #13 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I så fall er han jo helt idiot. Gitt at ts er i et forhold og var åpen om at hen er i et forhold så har jo ts sagt «jeg er bare ute etter uforpliktende moro». Dersom han hadde anerkjent at han også var i et forhold, og at de begge hadde delt interesse av å holde dette hemmelig og mye å tape på å sladre ville - helt åpenbart - sjansen for sex økt. Betraktelig. Ts sa trolig «jeg er i et forhold» fordi hen ønsket å høre «jeg også» i retur. En elsker/elskerinne bør ha sitt eget forhold. Ellers er hen jo interessert i å sladre og/eller gjøre seg krevende og forvente mer. Anonymkode: 0c135...c37 Ja, det gjorde det ikke bedre at jeg trodde at han var singel, og jeg føler meg på et vis betrygget at han har like lite lyst til at det skal komme ut som jeg. Det er en smart mann, så derfor jeg ikke forstår hvorfor han ikke tenkte den tanken selv. Anonymkode: 2e08a...aa5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #14 Skrevet 6. mai 2024 Hm, skal tro skal tro😑 Anonymkode: 8889d...c19
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #15 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fortell det til mannen din også. Hva er galt med deg? Anonymkode: 740c3...e36 Jeg vet ikke hva som er galt med meg, men jeg har ikke tenkt til å fortelle han det. Hvorfor fortelle han noe som garantert såret han, kun for å lette egen samvittighet. Den eneste som får det bra av å fortelle, er meg. Den eneste som lider av å ikke fortelle, er meg. Det synes som det eneste riktige å ikke si det. Anonymkode: 2e08a...aa5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #16 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Fordi han er en omsorgsløs kåtsekk. Fortell det til kona hans. Anonymkode: 740c3...e36 Hmm, her avsløres det på mangel på selvinnsikt hos deg ? tenker du ikke over at hun kysset mannen enda hun er i et forhold ? så kanskje han heller skulle kontakte mannen hennes så det blir likt for dem. Anonymkode: 7a330...b3f 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #17 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har gått på en smell, som mange andre på jobbtur. Jeg havnet til sengs med en eldre kollega fra et annet kontor. Vi lå ikke sammen, men kysset endel. Jeg fortalte som sant var, at jeg er i et fast forhold og at jeg ikke ønsket å gjøre noe mer på grunn av det. Han fortalte etterpå at han var singel. Så finner jeg han på Facebook, og der kommer det helt tydelig frem på bilde at han er i et forhold, til og med gift, og at han har to små barn. Hvorfor løy han, når jeg fortalte sannheten først? Anonymkode: 2e08a...aa5 Fordi han tenkte det var lettere å få deg til sengs hvis du trodde han var singel. Anonymkode: 86930...e7c 1
Ebbeliten Skrevet 7. mai 2024 #18 Skrevet 7. mai 2024 Kanskje de nettopp har blitt enige om å skilles.
Druid Skrevet 7. mai 2024 #19 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har gått på en smell, som mange andre på jobbtur. Jeg havnet til sengs med en eldre kollega fra et annet kontor. Vi lå ikke sammen, men kysset endel. Jeg fortalte som sant var, at jeg er i et fast forhold og at jeg ikke ønsket å gjøre noe mer på grunn av det. Han fortalte etterpå at han var singel. Så finner jeg han på Facebook, og der kommer det helt tydelig frem på bilde at han er i et forhold, til og med gift, og at han har to små barn. Hvorfor løy han, når jeg fortalte sannheten først? Anonymkode: 2e08a...aa5 Fordi du allerede var i en situasjon, og det KUNNE eskalere videre,Hvilket var hans mål. Samtidig forsto han du brydde deg om at du var i forhold: han ville sikre at hans forhold ikke var del i din vurdering av om du var utro med din partner.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #20 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har gått på en smell, som mange andre på jobbtur. Jeg havnet til sengs med en eldre kollega fra et annet kontor. Vi lå ikke sammen, men kysset endel. Jeg fortalte som sant var, at jeg er i et fast forhold og at jeg ikke ønsket å gjøre noe mer på grunn av det. Han fortalte etterpå at han var singel. Så finner jeg han på Facebook, og der kommer det helt tydelig frem på bilde at han er i et forhold, til og med gift, og at han har to små barn. Hvorfor løy han, når jeg fortalte sannheten først? Anonymkode: 2e08a...aa5 Du forsøker deg på en avledningsmanøver her. DU har gått til sengs med en annen mens du er i et forhold. Du er utro. Så vil du at problemstillingen skal handle om hvorfor han ville være utro uten å si at han var utro? Det at han løy her er en liten filleting. Du bør først børste, vaske, gnikke og pusse for din egen dør. Anonymkode: c5319...72b 2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå